AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb je wel op je kop gekregen ?

    zelfs geen gele kaart, daarnaast heb ik het volste vertrouwen dat na mijn ophelderende pm naar big t mijn topic binnen dit en 1 uur terug open zal zijn:)

    big t had gewoon 1 woordje in mijn karmabericht verkeerd geinterpreteerd, kan gebeuren:o
     
    zelfs geen gele kaart, daarnaast heb ik het volste vertrouwen dat na mijn ophelderende pm naar big t mijn topic binnen dit en 1 uur terug open zal zijn:)

    big t had gewoon 1 woordje in mijn karmabericht verkeerd geinterpreteerd, kan gebeuren:o
    Ik wist het... hoe kan JEI nou dingen verkeerd neer zetten ;):cool:
     
    Ons Cleopatra bad was gister kapot gegaan, monteur moest eigenlijk nog bij een pauper langs maar voor 50 euro extra kwam hij wel hier heen :)

    Vanavond lekker in bad
     
    Ons Cleopatra bad was gister kapot gegaan, monteur moest eigenlijk nog bij een pauper langs maar voor 50 euro extra kwam hij wel hier heen :)

    Vanavond lekker in bad

    I see what u did there :O
     
    jaloezie teweegbrengen dmv materialisme...?:rolleyes:

    Check het 'het grote wat heeft jouw dag verpest topic' en lees reacties tot een uurtje ofzo terug.
     

    De enige keer dat ik ooit op de reportknop heb gedrukt was om tbeest zijn laatste kaart te bezorgen om zo karma te krijgen van zijn haters:) (en een keer om tatt zijn valse report van mijn post te reporten zodat ik geen kaart kreeg:o)
     
    De enige keer dat ik ooit op de reportknop heb gedrukt was om tbeest zijn laatste kaart te bezorgen om zo karma te krijgen van zijn haters:) (en een keer om tatt zijn valse report van mijn post te reporten zodat ik geen kaart kreeg:o)

    Diaephi had gezorgd dat tbeest banned was you bastard
     
    De enige keer dat ik ooit op de reportknop heb gedrukt was om tbeest zijn laatste kaart te bezorgen om zo karma te krijgen van zijn haters:) (en een keer om tatt zijn valse report van mijn post te reporten zodat ik geen kaart kreeg:o)

    ga je nou weer met de eer strijken
     
    marcel banned
     
    2*140kg en 1*150kg incline bench press:)
     
    Back
    Naar boven