Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik laat het daar gewoon staan, is zijn probleem dat hij geen 50KG kan optillen, niet mijne. Schandalig dat een volwassen man geen 50KG omhoog krijgt, zelfs xyxyzy Deadlifde laatst nog 100KG:roflol:[

Ik snap t wel, voor zo een hongerloontje zou ik ook niet meerdere van zulke pakketten per dag gaan sjouwen. train wel in de sportschool
 
Ik snap t wel, voor zo een hongerloontje zou ik ook niet meerdere van zulke pakketten per dag gaan sjouwen. train wel in de sportschool

Dit. En al zeker niet dag in dag uit..
 
Ik laat het daar gewoon staan, is zijn probleem dat hij geen 50KG kan optillen, niet mijne. Schandalig dat een volwassen man geen 50KG omhoog krijgt, zelfs xyxyzy Deadlifde laatst nog 100KG:roflol:[

een doos is wel iets anders dan een deadlift hoody, ik heb 240 gedeadlift maar een 140kg stone krijg ik met moeite op mijn schoot
 
de meeste volwassen mannen kunnen een doos van 50 kg niet op een fatsoenlijke manier transporteren, dus het zomaar gebeuren dat je jezelf inderdaad simpel de ziektewet in "werkt".
 
de meeste volwassen mannen kunnen een doos van 50 kg niet op een fatsoenlijke manier transporteren, dus het zomaar gebeuren dat je jezelf inderdaad simpel de ziektewet in "werkt".
Ja dat schijnen veel mensen hier niet te willen bevatten maar ze gaan maar fijn door met die internetbravoure. Ik kan alleen met het uiterste van mijn kracht een zak van 25kg transporteren en wat ik schat als 20 kilo vind ik ook al zwaar.
 
Ja dat schijnen veel mensen hier niet te willen bevatten maar ze gaan maar fijn door met die internetbravoure. Ik kan alleen met het uiterste van mijn kracht een zak van 25kg transporteren en wat ik schat als 20 kilo vind ik ook al zwaar.

Echt? Je overdrijft toch wat..
 
lol ik kan helemaal niks meer. woog vanochtend 68 op de weegschaal dus zou officieel uit een kamp kunnen komen :(
3 kilo afgevallen blijkbaar na een zwaar maar leuk weekend en gelijk verkouden en keelpijn :P was t allemaal waard

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 19:03 ----------

1000ste post. :D

gefeliciteerd! de 2000 voelt beter!
 
Ja dat schijnen veel mensen hier niet te willen bevatten maar ze gaan maar fijn door met die internetbravoure. Ik kan alleen met het uiterste van mijn kracht een zak van 25kg transporteren en wat ik schat als 20 kilo vind ik ook al zwaar.

Wat, ik werk bij posnl dus kan bevestigen dat jouw uiterste kracht dan erg minimaal is. Zelfs de dunste jochies tillen zon zak ( vaak eerder slepen maar gaat om het princiepe "transporteren"
 
bullshit toen zo een piet hier mijn schijven kwam brengen die ik had besteld, heb ik toen aan moeten zien hoe hij bijna zijn rug had gebroken tijdens het transporteren (niet slepen nee).

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 19:25 ----------

en dan heb ik het er nog niet eens over de gevaarlijke situaties die kunnen ontstaan hierdoor.
 
Laatst bewerkt:
bullshit toen zo een piet hier mijn schijven kwam brengen die ik had besteld, heb ik toen aan moeten zien hoe hij bijna zijn rug had gebroken tijdens het transporteren (niet slepen nee).

Zo heb ik ook nog wel een anekdote. Had een kettlebell besteld van 24 kg, kwam mooi in een kartonnen doosje. Ik was niet thuis , enkel mijn oma. Bezorger belt aan, oma maakt open, bezorger zegt heb een pakketje voor u in de auto. Die bezorger zet het pakketje op de stoep neer en rijd meteen weer weg. Oma is vervolgens kwartier bezig geweest om die kettlebell naar binnen te krijgen :roflol:
 
Hmm blu-ray rip van world war z, dis gun be good
 
ben aan het kijken, je komt meteen in de actie, niet slecht.


hmm download met 90kb p/s xd
router is fokked, zometeen als huisgenoot werken is ff andere neerzetten.

Hij zegt dat hij die router niet kan vinden alleen zie hem gewoon op zijn kamer staan :roflol:
Denk dat hij bang is dat we zijn bandbreedte weer gaan begrenzen :roflol: Eigen schuld als hij zich niet aan de bittorrent regels houdt. (max uploaden waardoor rest in huis er steeds uitknald)
 
Zo heb ik ook nog wel een anekdote. Had een kettlebell besteld van 24 kg, kwam mooi in een kartonnen doosje. Ik was niet thuis , enkel mijn oma. Bezorger belt aan, oma maakt open, bezorger zegt heb een pakketje voor u in de auto. Die bezorger zet het pakketje op de stoep neer en rijd meteen weer weg. Oma is vervolgens kwartier bezig geweest om die kettlebell naar binnen te krijgen :roflol:

Tering, dan ben je wel echt een eikel als bezorger
 
marcel is banned:cool:

nu sta ik op de 10de plaats in de ledenlijst gerangschikt op aantal posts en op hoeveelheid karma, mijn innerlijke asperge is blij:o
eindelijk kan ik stoppen met zoveel te posten \o/
 
Back
Naar boven