MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (54 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Chick die vroeg: Was jij dat in die mooie auto?

    Hnnnggg ze wilt m vast poetsen
     
    Suits, vette serie!

    Net getraind, was een beetje een flut training wat gewichten en uithoudingsvermogen betreft, maar nu voel ik me wel kiplekker :D
     
    Suits is zeker een aanrader! Je zou het bijna leuk gaan vinden om zoveel te werken en geen tijd te hebben om te trainen..
     
    Ben nog bezig met The mentalist en Vikings momenteel.
     
    Vikings is epic
     
    Lol, ik kom hier net een grappige zinssnede tegen.
    Het model Delica is Spyderco's top selling knive en nu al een klassieker.
    Het vouwmes is groot genoeg voor dagelijks gebruik, maar tegelijkertijd klein genoeg om sociaal aanvaardbaar te zijn.
    :roflol:
    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Beter kom je volgende keer wel in een dikke bak aan :roflol:

    Ga jij niet mee dan? :trollface:

    Moet 2 weekjes op de cayenne van een kennis passen (lees: haal breng service in eigen auto). Kerel wil altijd zelf rijden en niet zijn dure auto op Schiphol laten staan.

    Vorige keer moesten we naar Milaan rijden met een splinter nieuwe A7 omdat hij daar ook niet met taxi wilde en was goedkoper dan een fatsoenlijke auto huren.


    Was net dus met de cayenne ff loempia's gaan halen, like a boss
     
    Ga jij niet mee dan? :trollface:

    Moet 2 weekjes op de cayenne van een kennis passen (lees: haal breng service in eigen auto). Kerel wil altijd zelf rijden en niet zijn dure auto op Schiphol laten staan.

    Vorige keer moesten we naar Milaan rijden met een splinter nieuwe A7 omdat hij daar ook niet met taxi wilde en was goedkoper dan een fatsoenlijke auto huren.


    Was net dus met de cayenne ff loempia's gaan halen, like a boss

    Schiet eens een pic met een beker op de motorkap. En als je dan toch bezig bent, schiet er ook een van jouw audi.
     
    Schiet eens een pic met een beker op de motorkap. En als je dan toch bezig bent, schiet er ook een van jouw audi.

    Audi is verkocht

    En ik ga geen beker op de auto van een auto die niet van mij is zetten om zo te bewijzen dat ik er in mag rijden. Jij gaat ook geen pics van je zusje hier plaatsen lijkt mij.
     
    Audi is verkocht

    En ik ga geen beker op de auto van een auto die niet van mij is zetten om zo te bewijzen dat ik er in mag rijden. Jij gaat ook geen pics van je zusje hier plaatsen lijkt mij.

    Dan zijn al je verhalen fake
     
    Post allebei gewoon pics van wat je moet posten en problem solved.
     
    hahahahaha lol
    illuminatty-crewneck-sweater-black-text_design.png
     
    Back
    Naar boven