Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Dbz battle of gods films opzich wel tof
 
Als het goed is vandaag nieuws van het UWV..hopelijk betalen ze snel uit want zit al even zonder geld :(
Hoop ook dat ik snel kan beginnen aan re-intergratie, ben het veel thuis zitten wel zat.
Mede wajonger?
 
Mede wajonger?

Geen wajonger, wel ziektewet. Ben nu vanaf februari ziek op werk, afgelopen augustus is mijn contract afgelopen..alleen mijn baas was zo eigenwijs om mij aan te melden bij UWV want ''dat gaat automatisch''.
Ik kreeg een smsje waarin stond; wij bellen vandaag.
Ze hebben nog niet gebeld :(

Nja, als ik een ziektewet uitkering krijg is deze, als ik geluk heb, 170/180 euro of zo.
Dus wil wel graag een traject om weer te kunnen werken, al is het maar paar uurtjes in de week erbij.
 
Geen wajonger, wel ziektewet. Ben nu vanaf februari ziek op werk, afgelopen augustus is mijn contract afgelopen..alleen mijn baas was zo eigenwijs om mij aan te melden bij UWV want ''dat gaat automatisch''.
Ik kreeg een smsje waarin stond; wij bellen vandaag.
Ze hebben nog niet gebeld :(

Nja, als ik een ziektewet uitkering krijg is deze, als ik geluk heb, 170/180 euro of zo.
Dus wil wel graag een traject om weer te kunnen werken, al is het maar paar uurtjes in de week erbij.
Vervelend. Geen idee wat jouw ziekte inhoudt, maar zat schoonmaakbanen en vrijwilligersbanen te vinden. Je moet alleen niet te hoge eisen stellen:p Thuis zitten, daar moet je echt de persoon voor zijn. Zit zelf sinds juni thuis. Ik ben dan wel weer een wajonger *kuch* *kuch* --> parasiet
 
Vervelend. Geen idee wat jouw ziekte inhoudt, maar zat schoonmaakbanen en vrijwilligersbanen te vinden. Je moet alleen niet te hoge eisen stellen:p Thuis zitten, daar moet je echt de persoon voor zijn. Zit zelf sinds juni thuis. Ik ben dan wel weer een wajonger *kuch* *kuch* --> parasiet

Haha parasiet ja? :p Meh, zo zou ik het niet noemen :p
Ikzelf stel nooit hoge eisen, en ben zelf wel iemand die lekker veel wilt werken, alleen vanwege mijn ziekte kan dat dus niet en moet ik ervoor zorgen dat ik juist niet te snel teveel hooi op mn vork neem.

Mijn oude werk was vakkenvullen bij de Albert Heijn, dat lukte op een gegeven moment niet eens meer..

Daarbuiten moet ik nu ook stage lopen..dat valt ook al tegen.

Dus dat UWV nu weet van mij zeg maar, dat maakt mn dag goed. Alleen nu moeten ze alleen nog bellen.
 
UWV biedt wel weer zekerheid wat dat betreft. Het is alleen nogal druk daar momenteel:p
 
Net sollicitatiegesprek gehad, owned it!

kan over een paar dagen beginnen :)
 
Begin motivatie terug te vinden, super lekkere training voor het eerst in weken. Gewichten relatief niet zwaar maar gewoon lekker.
 
collega X had niet door dat ze op speaker stond. begint vervolgens een verhaal over de verschrikkelijke kledingcombinatie van Y. vergeet ook even dat Y tijdelijk bij mij op de kamer zit.
 
collega X had niet door dat ze op speaker stond. begint vervolgens een verhaal over de verschrikkelijke kledingcombinatie van Y. vergeet ook even dat Y tijdelijk bij mij op de kamer zit.

Ouch
 
collega X had niet door dat ze op speaker stond. begint vervolgens een verhaal over de verschrikkelijke kledingcombinatie van Y. vergeet ook even dat Y tijdelijk bij mij op de kamer zit.
Vrouwen..
 
collega X had niet door dat ze op speaker stond. begint vervolgens een verhaal over de verschrikkelijke kledingcombinatie van Y. vergeet ook even dat Y tijdelijk bij mij op de kamer zit.

90876_10138.jpg
 
Back
Naar boven