XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :)

    gut gut.. mag het effe.. onze vakantie was al verknald door een verbrijzelde hand en een overlijden... en het geplande weekje naar de armte in oktober moet terug gebracht worden naar iets dichtbij en kort omdat mijn oom op sterven ligt... Dus ja.. ik schep maar even lekker op dat ik toch nog een weekendje wegkan. ;)
     
    Sinds ik weekeinden weg ga maak ik de gains van mijn leven
     
    Jij dan met je sterke spiertjes doe maar stoer hoor

    Xyxyxy, kijk eens in het ''verpest'' topic, ik post net zoveel goede punten over mezelf, als slechte.
     
    Net hotel geboekt voor lang weekendje weg. :D

    :)

    gut gut.. mag het effe.. onze vakantie was al verknald door een verbrijzelde hand en een overlijden... en het geplande weekje naar de armte in oktober moet terug gebracht worden naar iets dichtbij en kort omdat mijn oom op sterven ligt... Dus ja.. ik schep maar even lekker op dat ik toch nog een weekendje wegkan. ;)

    Lekker hoor, groot gelijk :D ben jaloers haha
     
    :)

    gut gut.. mag het effe.. onze vakantie was al verknald door een verbrijzelde hand en een overlijden... en het geplande weekje naar de armte in oktober moet terug gebracht worden naar iets dichtbij en kort omdat mijn oom op sterven ligt... Dus ja.. ik schep maar even lekker op dat ik toch nog een weekendje wegkan. ;)

    Niet zo happen

    Het is een forum
     
    het enorm goed gevoel dat je hebt als je de sportschool verlaat na de training! :exactly:
     
    Uiteindelijk toch problemen kunnen oplossen met een leverancier. Nu nog kijken of ze zich aan de afspraak gaan houden.
     
    Beet getrain. Ben tevreed.
     
    Hoe kan dat nou, als je een uitkering heb :eek:
    ik werk altijd hard voor mijn centen.

























    :roflol::roflol::windup: pffff het lukte me bijna.............
     
    Kan ik eigenlijk een uitkering krijgen met 1 been en terwijl ik ga naar school srs
     
    in nederland kan je overal een uitkering voor krijgen, rijke mensen hebben hun geld toch niet nodig
     
    Ik wil echt graag gratis geld moet nog nieuwe processor halen.
     
    Back
    Naar boven