MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kan je zelf zien door je muis over mijn karmabalk te bewegen:)

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 22:57 ----------



is het normaal dat ik dat een beetje pervers vind klinken?:roflol:

nieuwe badoo opener: "Zou jij met je muis over mijn karmabalk willen bewegen?"

Ik heb een touchscreen dus kan ook met mijn derde been op jouw karma balk drukken.

Goede 17.000 ste post
 
Instructeur tegen een instructeur die zei dat die iemand aan het helpen was met een giant set

" giant sets zijn voor homos man, dat doe je toch niet" :roflol: was grappend bedoeld maar hij zei het echt hartstikke serieus.
 
Instructeur tegen een instructeur die zei dat die iemand aan het helpen was met een giant set

" giant sets zijn voor homos man, dat doe je toch niet" :roflol: was grappend bedoeld maar hij zei het echt hartstikke serieus.
Is ook voor homos. Als je giant sets doet houd je ook van giant piemols in ju kont.
 
:roflol:

Die heeft srs niets beters te doen geloof ik :roflol:

Fixed.

Moet ik het echt blijven herhalen?

Nee, ik heb inderdaad niks beters te doen (buiten trainen om, maar dat doe ik niet de hele dag door)
Heb wel andere dingen te doen hoor, was, afwas, honden, poetsen ed.
(jelly :o ? )
 
Fixed.

Moet ik het echt blijven herhalen?

Nee, ik heb inderdaad niks beters te doen (buiten trainen om, maar dat doe ik niet de hele dag door)
Heb wel andere dingen te doen hoor, was, afwas, honden, poetsen, ixyzyxi ppen terwijl hij DBB-ed.
(jelly :o ? )

Only dreams
 
Instructeur tegen een instructeur die zei dat die iemand aan het helpen was met een giant set

" giant sets zijn voor homos man, dat doe je toch niet" :roflol: was grappend bedoeld maar hij zei het echt hartstikke serieus.

giant sets???
 
Superset: 2 oefeningen achter elkaar, zonder pauze, waarbij antagonisten getraind worden (biceps&triceps bijvoorbeeld)
Compound set: 2 oefeningen achter elkaar, zonder pauze, zelfde spier(groep)
Giant set: 3 of meer oefeningen achter elkaar, zonder pauze, zelfde spier(groep)

Dacht dat het zo was....
 
Superset: 2 oefeningen achter elkaar, zonder pauze, waarbij antagonisten getraind worden (biceps&triceps bijvoorbeeld)
Compound set: 2 oefeningen achter elkaar, zonder pauze, zelfde spier(groep)
Giant set: 3 of meer oefeningen achter elkaar, zonder pauze, zelfde spier(groep)

Dacht dat het zo was....

Ok.
Doe hooguit een superset als ik snel naar huis wil/moet, verder maak ik mezelf niet moe met dat soort zaken :p Setje doen, minuut of 1-3 rust en dan weer eentje
 
Vandaag komt er geld binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:banana::banana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::banana::banana::banana::banana::banana::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: Al het eten is op. Geen eten is niet kunnen trainen, en dat maakt mij chagrijnig:mad:
 
Telefoon van boven naar beneden laten vallen. (1e verd. naar bg). Heeft het gewoon helemaal overleefd.
 
chick die vraagt wat ik vanavond ga trainen.

She's a keeper
 
chick die vraagt wat ik vanavond ga trainen.

She's a keeper

Ze wilt horen dat je haar gaat trainen. Jij gaat zeker als een derp je hele schema voor vandaag opnoemen en daarbij termen gebruiken die haar niets zeggen
 
Back
Naar boven