AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

nee, is al van het 3de middelbaar geleden :P

en als ik me goed herinner was de verhouding altijd 1/100, dus als het maximum op 10 mil stond, stond het minimum op 100k, dus was het even moeilijk om met sky's strategie te slagen.

303 nu :) na begin van 139
 
geen nood sky, ik heb in mijn leven ook in totaal al 1800 euro verloren aan de roulettetafel:roflol:

(zelfs miljoenen als ik omertageld erbij zou rekenen)
Heb ik ook veel gespeeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zijn kapitaal was x.
Hij heeft nu die winst, dus zijn kapitaal is NU x+270 euro.
Als hij nu die 270 verliest is hij nog steeds 270 euro verloren, ongeacht waar hij die 270 gehaald heeft, wat voor logica heb jij?:roflol:

Ik rekende vanuit het beginbedrag, niet vanuit zijn hoogste winstbedrag. Lijkt me logisch?
 
Ik rekende vanuit het beginbedrag, niet vanuit zijn hoogste winstbedrag. Lijkt me logisch?

juist, wanneer jij begint met 50 euro, daar 5000 van maakt, dan maakt het niet uit als je die 5000 terug kwijtspeelt:eyes:
 
juist, wanneer jij begint met 50 euro, daar 5000 van maakt, dan maakt het niet uit als je die 5000 terug kwijtspeelt:eyes:

Waar haal je dat nou vandaan?

Sky had het erover dat hij netto niet meer op verlies uit kan komen. Natuurlijk verlies je geld als je op een gegeven moment 5000 euro had en dat verliest, maar Sky redeneerde echter dat alleen zijn inzet "zijn geld" is en zijn huidige bedrag -zijn winst- zijn speelgeld.
 
Waar haal je dat nou vandaan?

Sky had het erover dat hij netto niet meer op verlies uit kan komen. Natuurlijk verlies je geld als je op een gegeven moment 5000 euro had en dat verliest, maar Sky redeneerde echter dat alleen zijn inzet "zijn geld" is en zijn huidige bedrag -zijn winst- zijn speelgeld.

dat is een achterlijke redenering als je weet dat een groot deel van de gokkers dat niet gewoon 1x in hun leven doen.
 
dat is een achterlijke redenering als je weet dat een groot deel van de gokkers dat niet gewoon 1x in hun leven doen.

Praten met jou heeft weinig zin, want je wil toch niet begrijpen dat ik alleen Sky zijn redenatie uitlegde aan Ray. :o
 
Praten met jou heeft weinig zin, want je wil toch niet begrijpen dat ik alleen Sky zijn redenatie uitlegde aan Ray. :o

720 nu :)

straks eindelijk trainen :o
 
Collecte met kleine kinderen aan de deur.

Hond houd van spelen en van kleine kinderen dus die vliegt langs me heen naar buiten en springt tegen die kinderen op (hondje is 10 kilo dus erg intimiderend). Kindjes gillen en weg rennen, hond blaffend er achter aan omdat die denkt dat ze willen spelen en dat hij er achter aan moet rennen. Ik tegen die vrouw zeggen dat hij niet bijt en alleen maar wil spelen.

Dus die vrouw roepen dat die niets doet maar kindjes waren al 50 meter verder, dus ik maar hond roepen en die komt netjes terug hobbelen.

Vond t vermaak wel een euro waard :roflol:
 
Collecte met kleine kinderen aan de deur.

Hond houd van spelen en van kleine kinderen dus die vliegt langs me heen naar buiten en springt tegen die kinderen op (hondje is 10 kilo dus erg intimiderend). Kindjes gillen en weg rennen, hond blaffend er achter aan omdat die denkt dat ze willen spelen en dat hij er achter aan moet rennen. Ik tegen die vrouw zeggen dat hij niet bijt en alleen maar wil spelen.

Dus die vrouw roepen dat die niets doet maar kindjes waren al 50 meter verder, dus ik maar hond roepen en die komt netjes terug hobbelen.

Vond t vermaak wel een euro waard :roflol:

:roflol:

heb je niet filmpje van je security cam die buiten hangt?
 
Collecte met kleine kinderen aan de deur.

Hond houd van spelen en van kleine kinderen dus die vliegt langs me heen naar buiten en springt tegen die kinderen op (hondje is 10 kilo dus erg intimiderend). Kindjes gillen en weg rennen, hond blaffend er achter aan omdat die denkt dat ze willen spelen en dat hij er achter aan moet rennen. Ik tegen die vrouw zeggen dat hij niet bijt en alleen maar wil spelen.

Dus die vrouw roepen dat die niets doet maar kindjes waren al 50 meter verder, dus ik maar hond roepen en die komt netjes terug hobbelen.

Vond t vermaak wel een euro waard :roflol:

:roflol:
 
het lef van sommige mensen:roflol:

was in de supermarkt met amper 3 doosjes noten en 1 pak havermout in mn kar en aan het aanschuiven achter iemand met een overvolle kar. Naast me stond een rij van 4 mensen met de eerste 3 redelijk weinig boodschappen en de laatste een onbemande overvolle kar.
Wacht minstens 5 minuten en de persoon voor me was nog steeds maar half klaar en ondertussen was de rij naast me op 1 persoon en de nog steeds onbemande kar na al klaar.
Dus dacht '**** it, idioot is zn plaats verloren, kar staat meer dan 3 meter achter de rij', waarop ik dus verander van rij.
Komt er net wanneer ik aan de beurt zou zijn een vrouwtje (type 40 jarig lerares met zo'n typische stem als dat soort teven hebben) van ver roepen:

'meneer, meneer', ik negeer haar tot ze vlakbij me is.
'meneer, ik was aan de beurt, mijn kar staat daar'.

waarop ik vrolijk "die kar heeft daar meer dan 5 minuten gestaan en staat ondertussen zo ver dat ze nieteens meer in deze rij staat" antwoord en haar op mn negeerlijst pleur.

Hoorde nog enkele zinnen/woorden van "was mn vlees gaan halen" en "onbeschoft" (de ironie:roflol:) maar het vrouwtje was blijkbaar niet bekend met het fenomeen negeerlijst:o
 
Back
Naar boven