Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • het lef van sommige mensen:roflol:

    was in de supermarkt met amper 3 doosjes noten en 1 pak havermout in mn kar en aan het aanschuiven achter iemand met een overvolle kar. Naast me stond een rij van 4 mensen met de eerste 3 redelijk weinig boodschappen en de laatste een onbemande overvolle kar.
    Wacht minstens 5 minuten en de persoon voor me was nog steeds maar half klaar en ondertussen was de rij naast me op 1 persoon en de nog steeds onbemande kar na al klaar.
    Dus dacht '**** it, idioot is zn plaats verloren, kar staat meer dan 3 meter achter de rij', waarop ik dus verander van rij.
    Komt er net wanneer ik aan de beurt zou zijn een vrouwtje (type 40 jarig lerares met zo'n typische stem als dat soort teven hebben) van ver roepen:

    'meneer, meneer', ik negeer haar tot ze vlakbij me is.
    'meneer, ik was aan de beurt, mijn kar staat daar'.

    waarop ik vrolijk "die kar heeft daar meer dan 5 minuten gestaan en staat ondertussen zo ver dat ze nieteens meer in deze rij staat" antwoord en haar op mn negeerlijst pleur.

    Hoorde nog enkele zinnen/woorden van "was mn vlees gaan halen" en "onbeschoft" (de ironie:roflol:) maar het vrouwtje was blijkbaar niet bekend met het fenomeen negeerlijst:o

    je hebt haar er toch attent op gemaakt dat je lid bent van DBB en dat ze niet met je moet ****en?
     
    je hebt haar er toch attent op gemaakt dat je lid bent van DBB en dat ze niet met je moet ****en?

    ik ben niet hell93, als ik iemand op mn negeerlijst zet komt die er nooit meer af;)
     
    het lef van sommige mensen:roflol:

    was in de supermarkt met amper 3 doosjes noten en 1 pak havermout in mn kar en aan het aanschuiven achter iemand met een overvolle kar. Naast me stond een rij van 4 mensen met de eerste 3 redelijk weinig boodschappen en de laatste een onbemande overvolle kar.
    Wacht minstens 5 minuten en de persoon voor me was nog steeds maar half klaar en ondertussen was de rij naast me op 1 persoon en de nog steeds onbemande kar na al klaar.
    Dus dacht '**** it, idioot is zn plaats verloren, kar staat meer dan 3 meter achter de rij', waarop ik dus verander van rij.
    Komt er net wanneer ik aan de beurt zou zijn een vrouwtje (type 40 jarig lerares met zo'n typische stem als dat soort teven hebben) van ver roepen:

    'meneer, meneer', ik negeer haar tot ze vlakbij me is.
    'meneer, ik was aan de beurt, mijn kar staat daar'.

    waarop ik vrolijk "die kar heeft daar meer dan 5 minuten gestaan en staat ondertussen zo ver dat ze nieteens meer in deze rij staat" antwoord en haar op mn negeerlijst pleur.

    Hoorde nog enkele zinnen/woorden van "was mn vlees gaan halen" en "onbeschoft" (de ironie:roflol:) maar het vrouwtje was blijkbaar niet bekend met het fenomeen negeerlijst:o

    Te veel tijd op het internet :roflol:

    Maar ik snap die mensen niet...is hetzelfde principe als op vakantie je ligstoel reserveren door om 06,00 je handdoek te gaan leggen.

    Als het zo werkt zet je toch je kar in de rij en begin je dan je boodschappen te verzamelen. Plaats verzekerd!

    Maar boodschappen is over het algemeen iets k*t. Zeker rond de feestdagen...al die oude mensen die dan de hele dag tijd hebben maar dan op de drukste periodes ook nog eens opdagen :roflol: En dan hoor je ze mopperen dat het druk is en het traag gaat aan de kassa :rolleyes:
     
    UvA servicedesk schrijft in m'n toelatingsverklaring:
    Tevens dient u voor vrijdag 27 september een gewaarmerkte kopie van het diploma van uw behaalde vooropleiding in te leveren. U kunt het opsturen naar: blabla (de UvA servicedesk).

    U kunt ook langskomen bij de balie met het originele document (uiterlijk voor aankomende vrijdag 27 september) dan wordt ter plekke een gewaarmerkte kopie gemaakt.
    Ik heb m'n diploma nog nooit fysiek van ze gekregen. Dat geneuk blijft maar doorgaan :roflol:

    Doet me denken aan de ING. Had een nieuw wachtwoord aangevraagd via de website, en dan krijg je 'n brief thuis dat je hem kunt ophalen bij de ING. Dus ik kwam na twee weken, toen ik eindelijk tijd had, bij de ING. Toen ik vertelde dat ik m'n wachtwoord kwam ophalen KON DAT NIET WANT IK HAD DIE TIEFUS BRIEF NIET MEER. Dat ik me kon legitimeren etc. maakte allemaal geen neuk uit, ze moesten en zouden die tiefus brief hebben die ik allang alweer kwijt was. Tief een eind op met je papierwerk!
     
    Laatst bewerkt:
    UvA servicedesk schrijft in m'n toelatingsverklaring:

    Ik heb m'n diploma nog nooit fysiek van ze gekregen. Dat geneuk blijft maar doorgaan :roflol:

    dat is van dezelfde school als waar je je bachelor hebt gehaald? wat een amateurs:roflol:
     
    UvA servicedesk schrijft in m'n toelatingsverklaring:

    Ik heb m'n diploma nog nooit fysiek van ze gekregen. Dat geneuk blijft maar doorgaan :roflol:

    Sowieso stom omdat je daar je diploma zelfs gehaald hebt :roflol:
     
    dat is van dezelfde school als waar je je bachelor hebt gehaald? wat een amateurs:roflol:
    Ja! En ik ben nu dus al 'n maand bezig om m'n inschrijving rond te krijgen. Iedereen heeft z'n inschrijving rond behalve ik en 'n ander die ook z'n BSc daar heeft behaald :roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    $ en dan heb ik het niet over variabelen. Altijd lekker als het weer doekoe dag is.
     
    2 tienen voor tussentoetsen
     
    Ja! En ik ben nu dus al 'n maand bezig om m'n inschrijving rond te krijgen. Iedereen heeft z'n inschrijving rond behalve ik en 'n ander die ook z'n BSc daar heeft behaald :roflol:

    ze haten je omdat je een rijke tata bent
     
    Met hoeveel ben je begonnen?

    50 :)



    daarvoor 15 verloren met voetbal bets (tenzij ik 2 bets vanavond nog win maar ik acht die kans klein :roflol:) dus eigenlijk 65 begin bedrag
     
    Got legs?

    Robert Forstemann is a world champion German sprint cyclist. He believes his overgrown legs are largely the result of genetics, being unusually large since he was a young boy. Robert says he squats 573 lbs. for reps, and puts up 1410 lbs. on the leg press, in addition to regular bike training.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    hij heeft dus alleen zijn benen getrained, en niet zijn bovenlichaam omgekeerde beach-boy.
     
    Teleurstelling alom: iOS 7 maakt iPhones niet waterdicht

    Sommige mensen geloofden blijkbaar echt dat een software-update hun iPhone waterdicht kon maken. De Britse krant The Independent meldt dat er daadwerkelijk gebruikers in deze hoax rond de lancering van iOS 7 zijn getuind.

    Een - voor leken - vrij overtuigende nepadvertentie circuleerde de afgelopen week op sociale media. "Download iOS 7 en word waterproof", valt daarin te lezen. "In noodgevallen zal een schakelaar de stroomingang en andere componenten afsluiten om schade aan de kwetsbare iPhone-circuits te voorkomen."

    Mensen die deze nieuwe functionaliteit uitprobeerden, kwamen helaas van een koude kermis thuis. Hun iDevice ging logischerwijs gewoon kapot door het water. Sommige van hen lieten daarover hun onvrede blijken op Twitter. "OK, degene die zei dat iOS 7 waterdicht is GO F*** YOURSELF!", klaagde iemand.

    De hoax is waarschijnlijk bedacht op het forum 4chan, dat wel vaker mensen voor de gek houdt. Vorig jaar hackte een forumlid nog het Twitter-account van Entertainment Tonight om het bericht te verspreiden dat Justin Bieber kanker had. Fans werden opgeroepen uit solidariteit hun hoofd kaal te scheren.


    :roflol:
     
    Teleurstelling alom: iOS 7 maakt iPhones niet waterdicht

    Sommige mensen geloofden blijkbaar echt dat een software-update hun iPhone waterdicht kon maken. De Britse krant The Independent meldt dat er daadwerkelijk gebruikers in deze hoax rond de lancering van iOS 7 zijn getuind.

    Een - voor leken - vrij overtuigende nepadvertentie circuleerde de afgelopen week op sociale media. "Download iOS 7 en word waterproof", valt daarin te lezen. "In noodgevallen zal een schakelaar de stroomingang en andere componenten afsluiten om schade aan de kwetsbare iPhone-circuits te voorkomen."

    Mensen die deze nieuwe functionaliteit uitprobeerden, kwamen helaas van een koude kermis thuis. Hun iDevice ging logischerwijs gewoon kapot door het water. Sommige van hen lieten daarover hun onvrede blijken op Twitter. "OK, degene die zei dat iOS 7 waterdicht is GO F*** YOURSELF!", klaagde iemand.

    De hoax is waarschijnlijk bedacht op het forum 4chan, dat wel vaker mensen voor de gek houdt. Vorig jaar hackte een forumlid nog het Twitter-account van Entertainment Tonight om het bericht te verspreiden dat Justin Bieber kanker had. Fans werden opgeroepen uit solidariteit hun hoofd kaal te scheren.


    :roflol:

    :roflol:
     
    Back
    Naar boven