XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als jij ook nog eens kansspelbelasting gaat betalen, zal je zelfs meer verlies gaan maken op langer termijn.

    Hoe deed jij dat dan met je poker?
     
    Ga nou niet iemand aanpraten om geen belasting te betalen, des te meer belasting moeten wij betalen / des te meer wordt bezuinigd :mad:
     
    Hoe deed jij dat dan met je poker?

    Poker is deels een kansspel en voor een groot deel skill (al valt kansspelbelasting er wettelijk onder), dus zelfs met belasting maak je winst.
     
    Poker is deels een kansspel en voor een groot deel skill (al valt kansspelbelasting er wettelijk onder), dus zelfs met belasting maak je winst.

    :roflol:
     
    Poker is deels een kansspel en voor een groot deel skill (al valt kansspelbelasting er wettelijk onder), dus zelfs met belasting maak je winst.

    volgens mij is er uitspraak hoge raad dat het geen kansspel is maar behendigheidsspel ? weet het niet zeker
     
    volgens mij is er uitspraak hoge raad dat het geen kansspel is maar behendigheidsspel ? weet het niet zeker

    Dit is een zaak wat al jaren bezig is, in principe valt poker (tot op heden) onder kansspellen, en daarbij ook de kansspelbelasting die je verplicht bent te betalen (29% v winst), alleen is dit een nogal grijs gebied, aangezien niemand (nog) kan bewijzen dat het wél of niet een kansspel is. Om die reden is Poker nog onder behandeling door invloed van de gemeenschap zelf. Het feit is alleen dat Poker ''op dit moment'' onder kansspelbelasting staat en je dus verplicht bent het te betalen, wel ben je bevoegd om een bezwaar te tekenen bij je belastingen, wat dat doet is jou de garantie geven om jouw betaalde belastingen terug te eisen, mocht poker ooit belastingvrij worden.
     
    Dit is een zaak wat al jaren bezig is, in principe valt poker (tot op heden) onder kansspellen, en daarbij ook de kansspelbelasting die je verplicht bent te betalen (29% v winst), alleen is dit een nogal grijs gebied, aangezien niemand (nog) kan bewijzen dat het wél of niet een kansspel is. Om die reden is Poker nog onder behandeling door invloed van de gemeenschap zelf. Het feit is alleen dat Poker ''op dit moment'' onder kansspelbelasting staat en je dus verplicht bent het te betalen, wel ben je bevoegd om een bezwaar te tekenen bij je belastingen, wat dat doet is jou de garantie geven om jouw betaalde belastingen terug te eisen, mocht poker ooit belastingvrij worden.

    29%, das een hoop damn :o
     
    Dit is een zaak wat al jaren bezig is, in principe valt poker (tot op heden) onder kansspellen, en daarbij ook de kansspelbelasting die je verplicht bent te betalen (29% v winst), alleen is dit een nogal grijs gebied, aangezien niemand (nog) kan bewijzen dat het wél of niet een kansspel is. Om die reden is Poker nog onder behandeling door invloed van de gemeenschap zelf. Het feit is alleen dat Poker ''op dit moment'' onder kansspelbelasting staat en je dus verplicht bent het te betalen, wel ben je bevoegd om een bezwaar te tekenen bij je belastingen, wat dat doet is jou de garantie geven om jouw betaalde belastingen terug te eisen, mocht poker ooit belastingvrij worden.

    Kun je verlies ook aftrekken van de belasting?:roflol:

    ---------- Post added 25 September 2013 at 21:17 ----------

    29%, das een hoop damn :o

    Troost je, degene die hard werken om 2x modaal te krijgen betalen daar straks 60% over :roflol:
     
    Kun je verlies ook aftrekken van de belasting?:roflol:

    ---------- Post added 25 September 2013 at 21:17 ----------



    Troost je, degene die hard werken om 2x modaal te krijgen betalen daar straks 60% over :roflol:

    ah, die 2x modaal krijg ik toch nie, no worries
     
    Nee.



    Hoezo? Dacht dat het maximale 49% was ofzo:scratch:

    Ja korting gaat er af voor werkende mensen dus is 59% als t feest door gaat

    Bedoelde aftrekken in de zin van, je wint 1000 en verliest 500 in 1 jaar dan betaal je over die 500 belasting toch?
     
    Ja korting gaat er af voor werkende mensen dus is 59% als t feest door gaat

    Bedoelde aftrekken in de zin van, je wint 1000 en verliest 500 in 1 jaar dan betaal je over die 500 belasting toch?

    Nee, in principe ben je verplicht om per maand belasting te betalen. Maar ja, je betaald belasting op je winst van die maand.
     
    Wanneer ga jij eens dood I xyzyz I?
     
    waarom maakt ie zich druk over inkomstenbelasting, tegen de tijd dat hij zijn opleiding gehaald heeft kan ie al bijna de aow in
     
    Volgens mij ben ik uit mijn identiteitscrisis geklommen??? Eerder dacht ik altijd vet gespierd, sexy, slecht & moordlustig te zijn. Maar ik ben daar het tegenovergestelde van -->

    8dujyl.jpg


     
    Camping powned leuk
     
    Turks wijf sportschool zoen.
     
    Back
    Naar boven