MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 6x28kg hammer curl whoopwhoop, strong bulk is strong gains
     
    170kg squat , 2x 1 rep atg :)
     
    250 euro bij Gorilla Wear gewonnen :D
     
    6x28kg hammer curl whoopwhoop, strong bulk is strong gains

    Het valt mij op dat jij alleen maar curl updates post, daarnaast deadlift jij niet, squat jij niet en gaat jouw benchpress de laatste maanden alleen maar achteruit (van 10x 90KG naar 10x 80KG).

    Gaat het wel een beetje?
     
    Ik ben aan de dood ontsnapt, nou ja iig aan een facelift. Mijn body by jake zat los aan de onderkant, als ik was gaan triceps push downen was hij los geschoten recht in m'n toch al schreeuwlelijke rot harses. Guardian angel on my shoulder 4 sure.
     
    Het valt mij op dat jij alleen maar curl updates post, daarnaast deadlift jij niet, squat jij niet en gaat jouw benchpress de laatste maanden alleen maar achteruit (van 10x 90KG naar 10x 80KG).

    Gaat het wel een beetje?

    Biceps stats is 't enige waar ik tevreden over ben, is je goed opgevallen hoor. Deadliften ben ik inderdaad al een tijd mee gestopt en benen trainen doe ik al vanaf juni niet meer vanwege een kapotte knie. (Oh en ik military press ook niet)



    En toch buffer dan 95% van dbb :roflol:
     
    Oh brother DG80 denkt weer dattie jay cutler is met zijn monster biceps en 15x 50kg db curls:rolleyes:.

    Volgens mij ga jij een beetje de mist in als jij denkt dat het mij wat kan schelen hoeveel ik curl.

    En zou voor geen goud willen ruilen met zo'n midget als Jay Cutler, alleen al het idee dat ik mijn haar in een kuif moet doen om een beetje groter te lijken.
     
    Back
    Naar boven