MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

6 tosti's ham kaas aan het vreten.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zijn er plaatsen regio west brabant om hulp te krijgen met mijn deadlift? Hij loopt achter t.o.v. mijn andere stats en de gains komen maar niet. Denk zelf dat ik het fout doe als ik nu 1x170kg squat tot de grond en ook nu 1x 170kg deadlift:roflol:
 
Gisteren 4 km hard gelopen binnen 15 minuten. Wist niet dat ik dat in me had.
 
Lekker! Wat was je PR op de 5?
 
:p
 
Laatst bewerkt:
Lekker! Wat was je PR op de 5?

Oef.. dat is heel erg lang geleden dat ik de 20' grens gebroken heb op de 5K. (28 jaar terug of zo ... toen ik nog haar had....) Ik loop nooit 5K wedstrijden, dus heb het niet bij gehouden. Mijn PR op de 4-mijl van Groningen is 27'25"... dat moet eigenlijk sneuvelen volgend weekend (alleen heb ik nog een 37K trail run komend weekend... niet echt een hele goede voorbereiding ;))
 
Vandaag nog wat bagage pakken, morgen rustig dagje werken, 's avonds uit eten en zaterdag voor de rest van oktober wegh... Eindelijk :)
 
Vandaag nog wat bagage pakken, morgen rustig dagje werken, 's avonds uit eten en zaterdag voor de rest van oktober wegh... Eindelijk :)

Nice, veel plezier man
Waarheen?
 
  • Like
Waarderingen: mat
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/alle_paarden_moeten_dood.html

Ja, wij zeggen gewoon wat niemand durft te zeggen. Paarden moeten dood. Weg ermee. Allemaal. Stuk voor stuk. Zo, hoppa, de industriële hakselaar in. Het enige goede paard is een dood paard. Daarom gaan wij ons hard maken voor massale en totale paardengenocide in Nederland. Campagne! Het grootste goed is paardenbloed! Even wat stalmuren verven met brokjes paardenhersens die we speciaal bereiden met onze shotgun. KLABAM! Nu hebben we op zich geen reden nodig om alle paarden dood te wensen, maar omdat wij ook de kwaadste niet zijn geven we ze toch. Tien redenen waarom alle paarden morsdood moeten. Licht u alvast alle paardenmeisjes en paardenfluisteraars in uw omgeving in? Dank.

Bazen :roflol:

6zxxd5.jpg


:roflol:
 
Paarden rijden op biobrandstof en zijn CO2 neutraal.

Sinds ik op mijn paard boodschappen doe denken ze alleen dat ik moslim ben en met mijn vrouw op pad ben, stel klote boeren :mad: t is geen geit
 
  • Like
Waarderingen: mat
Laatst bewerkt:
negged, ze vergeten de paardenbiefstuk van musclemeat.
 
Back
Naar boven