AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

:roflol: sorry ben echt in een vervelende bui :kiss:

Klopt, vind het ook een ellendige oefening en ook verdomde zwaar, maar jouw rug valt echt in het niet naast de mijne dus gewoon lekker door blijven deadliften brah.



Dankjewel Hoodybrah :heart:


:roflol:
 
door alleen je lats aan te spannen gebeurt er qua hypertrophy ook vrij weinig hoor, tuurlijk wel wat aangezien je armen/ het hele gewicht aan je traps/lats hangen. maar van deadliften alleen krijg je echt geen grote lats hoor. je krijgt toch ook geen grote glutes van benchen

Wat groeit er wel van deadlift dan?
 
middenrug is in principe ook erector en/of traps

traps groeien ook wel van dl, maar dat komt zoals ik al eerder zei omdat in principe al het gewicht eraan bungelt
 
ik vertoon blijkbaar gelijkenissen met een youtube betweter
 
.. de geur van het eten dat ons ma aan het koken is

Wees blij dat ze überhaupt een taart voor je verjaardag bakt. Verwend nest.
Nog gefeliciteerd trouwens.
 
Dat ik over een paar uur ga vliegen naar turkije! Beetje vakantie vieren, all-in hotelletje en heerlijk 26graden daar!
 
Dat ik over een paar uur ga vliegen naar turkije! Beetje vakantie vieren, all-in hotelletje en heerlijk 26graden daar!

Nice, waar ga je heen? Ben vorige week ook naar Turkije geweest, in Lara (Antalya)
 
Eind januari een studie trip naar new york van 6 dagen :)






wel fokking koud daar rond die tijd bedenk ik me nu :roflol:
 
Ga naar Antalya! Ben nog nooit in Turkije geweest dus ben erg benieuwd. Het weer is daar gelukkig goed en daar gaan we voor. Even een weekje deloaden, lekker niks doen geen verplichtingen niks.
 
Ga naar Antalya! Ben nog nooit in Turkije geweest dus ben erg benieuwd. Het weer is daar gelukkig goed en daar gaan we voor. Even een weekje deloaden, lekker niks doen geen verplichtingen niks.

Welk hotel?
 
Katya hotel ofzoiets haha! Ik heb t allemaal uit handen gegeven t vrouwtje heeft alles geregeld ik heb alleen t geld over gemaakt :p All-in maar das wel gebruikelijk in dat soort landen.
 
Back
Naar boven