AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een Hollander die een halve week te laat is met levering en dan mij nog denkt rond te commanderen en boos te worden dat ik maar moet opschieten omdat het regent.

    En wij zijn de klant, je moet maar durven...

    Ga nu trouwens lekker de factuur controleren samen met dbben, dat hij zn bek maar openhoud en gratis drinkt.

    Idioot heeft niet door bij wie de macht ligt, als ik zeg dat hij nog een uur in de regen wacht doet hij het ook.
     
    Laatst bewerkt:
    Lekkere training gehad.
    en nieuwe schema binnen voor volgende week. :D lekker bouwen!
     
    Een Hollander die een halve week te laat is met levering en dan mij nog denkt rond te commanderen en boos te worden dat ik maar moet opschieten omdat het regent.

    En wij zijn de klant, je moet maar durven...

    Ga nu trouwens lekker de factuur controleren samen met dbben, dat hij zn bek maar openhoud en gratis drinkt.

    Idioot heeft niet door bij wie de macht ligt, als ik zeg dat hij nog een uur in de regen wacht doet hij het ook.

    die hollanders ook altijd.
     
    die hollanders ook altijd.

    aye, tegen dat ik terug bij hem was was hij al zwaar ruzie aant maken met de overbuurman :roflol:

    Straks even mailtje sturen, als hij zo snel naar huis wil mag hij daar blijven in het vervolg(is maar vrachtwagenchauffeur), gaat over bijna 5000 euro aan stukken, mag je wel al even vriendelijk zijn en voor wachten.
     
    Laatst bewerkt:
    Iemand idee waarom Xyxyxy en tatt gebanned zijn?
     
    kaarten geven doen ze snel hier de laatste tijd, ik heb er 2 gratis gekregen omdat ik een grap maakte alleen al.
     
    Wat mijn dag goed maakt: als ik magere kwark, havermout en de rest van mijn schema zonder zoetigheid (saus, ranja) op eet, dan heb ik daarna totaal geen (zoete)trek meer. Als ik dat eerder had geweten, was mij een hoop frustratie gespaard gebleven.
    Ah, nog iemand die haat/liefde met zoetigheid heeft? :p
    Vermoeidheid doet ook veel qua zoete trek
     
    Ah, nog iemand die haat/liefde met zoetigheid heeft? :p
    Vermoeidheid doet ook veel qua zoete trek
    Zo kun je dat wel noemen inderdaad. Als ik het niet eet verlang ik ernaar, als ik het eet valt het vies tegen. En er bestaan betere alternatieven dan snoep, om vermoeidheid tegen te gaan:p Gister had ik een xxl kingsize hamburger op gegeten, en het smaakte echt nergens naar. Terwijl ik dit een dik half jaar terug het lekkerste vond wat er was??? Dit forum heeft een slechte invloed op mij.
     
    Back
    Naar boven