XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mmmmm Larissa

large_homer.drool.jpg
 
was vanochtend even voor onderhoud naar een datacenter geweest, kom ik terug, zegt me collega je pc maakt heletijd bubbel en vogel geluidjes. dus ik ook luisteren, ja hoor bubbel en vogel geluidjes. Heel me pc was vast gelopen xD uiteindelijk weer aan de praat gekregen, nog steeds met de geluidjes. ging ik kijken waar het vandaan kwam, had ik nog een teamviewer sessie naar een klant open staan en die zat een of ander facebook spelletje te spelen trololol
 
was vanochtend even voor onderhoud naar een datacenter geweest, kom ik terug, zegt me collega je pc maakt heletijd bubbel en vogel geluidjes. dus ik ook luisteren, ja hoor bubbel en vogel geluidjes. Heel me pc was vast gelopen xD uiteindelijk weer aan de praat gekregen, nog steeds met de geluidjes. ging ik kijken waar het vandaan kwam, had ik nog een teamviewer sessie naar een klant open staan en die zat een of ander facebook spelletje te spelen trololol

hahhahaa
 
wetende dat ik vanavond chicken wraps ga eten + receiving blowjob much
 
Goed voor u'm een jaar vast houden graag !!!
 
haha, dat irritante tiefus mannetje mag echt hard geklapt worden
 
Maandag helpen verhuizen voor €25,- per uur :D
 
Hahaha khoop dat hij hard in de bips vangt in jilla, vind dannytje vast lekker...
 
haha, dat irritante tiefus mannetje mag echt hard geklapt worden

Er zijn genoeg mensen die hij van mij lastig mag vallen

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 18:21 ----------

Hahaha khoop dat hij hard in de bips vangt in jilla, vind dannytje vast lekker...

Hij is na 8 uur weer vrij, waar willen ze hem voor in verzekering stellen?
 
Back
Naar boven