XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • rustig, geen koorts, weinig pijn, bloeding is al pak verminderd(nog maar 2ml bij sinds die foto).

    Ms vandaag al naar huis, maar ws morgen maar pas.

    Plofkop is al een pak minder, bloeddruk ook, ik slaap als een roos, eindelijk die k*tmeds wegh.

    Great mood, alleen nog beetje stress voor uitslag binnen 2 weken of er maligne cellen zijn gevonden, en of het ms teruggroeit.
    Hoop dat je snel hersteld en naar huis kan.
    Spannende weken nog even... Ik duim mee op goed nieuws.
    Beterschap
     
    Hmm, beterschap Calyptus!

    @ joostd, kan je niet gewoon beter een andere radio unit halen MET outputs? Die van mijn heeft 3x2 tulp. Zelf geen ervaring met actieve subs, altijd aparte versterkers gehad voor subs en speakers :(

    OT (eigenlijk ''Wat maakte mijn dag gisteren goed?''): Ik zag gisteren gewoon voor het eerst sinds lange tijd in de gym een meisje squaten. Weliswaar in de smith, maar squat rek was sowieso bezet door een paar non-lifters. Helaas heeft ze al een vriend :o /creepmode
     
    OT (eigenlijk ''Wat maakte mijn dag gisteren goed?''): Ik zag gisteren gewoon voor het eerst sinds lange tijd in de gym een meisje squaten. Weliswaar in de smith, maar squat rek was sowieso bezet door een paar non-lifters. Helaas heeft ze al een vriend :o /creepmode
    Moet je toch eens bij ons komen. Vrijdag waren er wel 2 meiden aan het squatten! ;)
    oke.. 1 in het squat rek en 1 in de smith maar toch he!
     
    Moet je toch eens bij ons komen. Vrijdag waren er wel 2 meiden aan het squatten! ;)
    oke.. 1 in het squat rek en 1 in de smith maar toch he!

    Haha ja de laatste vrouw die hier squats deed was Sanne, en zij squatte meer als 99% van de gasten hier :lol:

    Voor de rest af en toe een paar vrouwen die hun benen trainen op machines, maar deze traint ook nog eens haar upper body :D Ik denk dat ik vanaf januari maar ga verhuizen naar de nieuwe Big Gym..
     
    Haha ja de laatste vrouw die hier squats deed was Sanne, en zij squatte meer als 99% van de gasten hier :lol:

    Voor de rest af en toe een paar vrouwen die hun benen trainen op machines, maar deze traint ook nog eens haar upper body :D Ik denk dat ik vanaf januari maar ga verhuizen naar de nieuwe Big Gym..
    Ja Maar Sanne is gewoon een spierbundel he! Die squat de meesten er wel uit!
    Hier zijn het vnl cardiovrouwen zeg maar. Maar er zitten er toch wel een paar bij die serieus trainen.
    Ze zijn er alleen bijna nooit op tijden dat ik train.:o
    Soms als ik een keer 's avonds moet werken ga ik eerder trainen en zo nu en dan is er dan echt wel een vrouw die serieus traint. Ook leuk om te zien. Ben ik een keer niet alleen als vrouw. :D
     
    Beterschap.

    Heb je lekkere zusters?
    thx

    niks. Assistente van de opererende prof is wel nice, maar ik denk dat mn kansen verkeken zijn na met mn tong uit mn bek op de operatietafel te liggen.
     
    Bij mij zitten alleen maar cardio chicks..
     
    Moet je toch eens bij ons komen. Vrijdag waren er wel 2 meiden aan het squatten! ;)
    oke.. 1 in het squat rek en 1 in de smith maar toch he!
    Hier zijn er ook meerdere, en het worden er steeds meer :)

    ---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 10:43 ----------

    Haha ja de laatste vrouw die hier squats deed was Sanne, en zij squatte meer als 99% van de gasten hier :lol:
    Sanne is gewoon stoer :D
     
    µ

    hier ook, meer in het model walvis en met aquarius in de hand. :(

    True, van het type die het laten lijke of yoga-pants een slechte uitvinding zijn.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    ik train in een gym die lijkt op een inrichting; echt one fly over the coocooks nest.
    never a dull moment :o
     
    Net nu ik bij me vriendin ben waait het zo hard en is de dichtsbijzijnde sportschool 16km verderop ipv 1km:p
    Straks de wind trotseren op scooter;p
     
    Lol vanwege de voorspelde wind had m'n moeder wat van die stenen zonnen, die aan ons huis hangen, eraf gehaald zodat ze niet kapot zouden waaien. Bleken er vleermuizen achter te zitten in hun winterslaap.... :o
     
    Net nu ik bij me vriendin ben waait het zo hard en is de dichtsbijzijnde sportschool 16km verderop ipv 1km:p
    Straks de wind trotseren op scooter;p

    verkapte 'ikhebeenvriendin' post
     
    Net nu ik bij me vriendin ben waait het zo hard en is de dichtsbijzijnde sportschool 16km verderop ipv 1km:p
    Straks de wind trotseren op scooter;p

    Onze hond ligt buiten in de tuin te slapen, zo erg is t vast niet.
     
    Onze hond ligt buiten in de tuin te slapen, zo erg is t vast niet.

    Hij heeft het altijd over zijn vriendin, en jij hebt het altijd over je hond:roflol:
     
    Back
    Naar boven