AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gisteren na de laatste tentamen van de minor ben ik samen met 6 meisjes van de opleiding ergens wezen eten en drinken. Na een paar wijntjes begon de gesprekstof een heel andere kant op te gaan. Op een gegeven momment hadden de meisjes over trio's en coïtus met andere meisjes :D. Ik als enige nuchtere had een perfecte avond.
    Tegen het einde van de avond vroeg eentje van hen met wie van de 6 meisjes ik wel coïtus zou willen hebben :roflol:

    Zelden heb ik zo goed gelachen.

    Gefeliciteerd, ze denken dat je een faggot bent.

    Srs
     
    Gefeliciteerd, ze denken dat je een faggot bent.

    Srs

    Nee, ze vroegen of ik het wel eens met een man zou willen doen en ik heb nee gezegd. Ook vond een van de meisjes dat ik goed zou passen bij een ander meisje en begonnen we samen een beetje te flirten. Daarnaast zat ik de hele tijd aan een ander meisje die het niet erg vond(gedeeltelijk omdat ze desperate is en gedeeltelijk door de hoge promille gehalte in haar bloed) :roflol:
     
    Gisteren na de laatste tentamen van de minor ben ik samen met 6 meisjes van de opleiding ergens wezen eten en drinken. Na een paar wijntjes begon de gesprekstof een heel andere kant op te gaan. Op een gegeven momment hadden de meisjes over trio's en coïtus met andere meisjes :D. Ik als enige nuchtere had een perfecte avond.
    Tegen het einde van de avond vroeg eentje van hen met wie van de 6 meisjes ik wel coïtus zou willen hebben :roflol:

    Zelden heb ik zo goed gelachen.
    Cool story, Mohammed.
     
    Gisteren na de laatste tentamen van de minor ben ik samen met 6 meisjes van de opleiding ergens wezen eten en drinken. Na een paar wijntjes begon de gesprekstof een heel andere kant op te gaan. Op een gegeven momment hadden de meisjes over trio's en coïtus met andere meisjes :D. Ik als enige nuchtere had een perfecte avond.
    Tegen het einde van de avond vroeg eentje van hen met wie van de 6 meisjes ik wel coïtus zou willen hebben :roflol:

    Zelden heb ik zo goed gelachen.

    he dat is toevallig want gisteren na de laatste tentamen van de minor ben ik samen met 6 meisjes van de opleiding ergens wezen eten en drinken. Na een paar wijntjes begon de gesprekstof een heel andere kant op te gaan. Op een gegeven momment hadden de meisjes over trio's en coïtus met andere meisjes :D. Ik als enige nuchtere had een perfecte avond.
    Tegen het einde van de avond vroeg eentje van hen met wie van de 6 meisjes ik wel coïtus zou willen hebben :roflol:

    Zelden heb ik zo goed gelachen.
     
    Waarom zou je met zes meiden wat gaan eten na de tentamens. Lijkt me dodelijk saai. Of je moet die roddels en verhalen van ze leuk vinden.
     
    Nee, ze vroegen of ik het wel eens met een man zou willen doen en ik heb nee gezegd. Ook vond een van de meisjes dat ik goed zou passen bij een ander meisje en begonnen we samen een beetje te flirten. Daarnaast zat ik de hele tijd aan een ander meisje die het niet erg vond(gedeeltelijk omdat ze desperate is en gedeeltelijk door de hoge promille gehalte in haar bloed) :roflol:


    Inb4 rape
     
    Nee, ze vroegen of ik het wel eens met een man zou willen doen en ik heb nee gezegd. Ook vond een van de meisjes dat ik goed zou passen bij een ander meisje en begonnen we samen een beetje te flirten. Daarnaast zat ik de hele tijd aan een ander meisje die het niet erg vond(gedeeltelijk omdat ze desperate is en gedeeltelijk door de hoge promille gehalte in haar bloed) :roflol:

    Goed van je dat jij het stereotype van handtastelijke mocro doorbreekt xxx
     
    Nee, ze vroegen of ik het wel eens met een man zou willen doen en ik heb nee gezegd. Ook vond een van de meisjes dat ik goed zou passen bij een ander meisje en begonnen we samen een beetje te flirten. Daarnaast zat ik de hele tijd aan een ander meisje die het niet erg vond(gedeeltelijk omdat ze desperate is en gedeeltelijk door de hoge promille gehalte in haar bloed) :roflol:

    dus jij was dat bij dat progamma van stegeman laatst, over die taxi chauffeurs
     
    Lol, is gewoon een publiciteitsstunt waarschijnlijk. Vorige week was er nog een interview naar buiten waarin Afrojack aangaf zelf vocals wil gaan 'inzingen'. Als Eminem het kan, kan ik het ook kwam het op neer. Ik denk dat dat de aanleiding was voor de 'beef'.. Waarschijnlijk opgenomen in de studio's bij de Ziggo dome aangezien Snoop er ook bij is.
     
    Back
    Naar boven