MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoezo reps? Pls, ddos aanvallen zijn zo makkelijk dat we ze 4 jaar geleden gebruikte om mensen in runescape hun spullen kwijt te laten raken.

    hij heeft 3 weken lang mijn oude school plat gelegd. vind toch wel dat je dan enige reps verdiend.
     
    hij heeft 3 weken lang mijn oude school plat gelegd. vind toch wel dat je dan enige reps verdiend.

    T is dan meer de stupiditeit van de ICT afdeling dan dat die jongen skills heeft. Dat ze m konden opsporen duid er ieder geval op dat die gewoon een standaard programma gebruikte en niet 1 die ip verbergt.

    Ddos vergt geen skills alleen wat geld en een beetje basis kennis.
     
    Hoezo reps? Pls, ddos aanvallen zijn zo makkelijk dat we ze 4 jaar geleden gebruikte om mensen in runescape hun spullen kwijt te laten raken.

    Was jy da altijd :s k*t hommel
    Ben 50mil verloren door jou
     
    T is dan meer de stupiditeit van de ICT afdeling dan dat die jongen skills heeft. Dat ze m konden opsporen duid er ieder geval op dat die gewoon een standaard programma gebruikte en niet 1 die ip verbergt.

    Ddos vergt geen skills alleen wat geld en een beetje basis kennis.

    ik zie het jou nog niet doen ;)

    die jongen had het slim aangepakt, zat een heel team op inclusief cyberpolitie
     
    Hoezo reps? Pls, ddos aanvallen zijn zo makkelijk dat we ze 4 jaar geleden gebruikte om mensen in runescape hun spullen kwijt te laten raken.

    Was dat maar 4 jaar geleden voor jou? Ahahaaha
     
    ik zie het jou nog niet doen ;)

    die jongen had het slim aangepakt, zat een heel team op inclusief cyberpolitie

    Niet slim genoeg blijkbaar, mooi genakt nu ie van school getrapt is:p
     
    ik zie het jou nog niet doen ;)

    die jongen had het slim aangepakt, zat een heel team op inclusief cyberpolitie

    Pls wij deden t jaren geleden al.

    Forum maken
    Mensen je laten vertrouwen
    Mensen naar dat forum sturen
    Ip adres achterhalen via forum
    Mensen mee lokken naar gevaarlijke plek
    Ddos aanval sturen op poorten waar spel gebruik van maakt
    Speler kan niets meer doen
    Speler gaat dood
    Gratis spullen.

    En cyberpolitie stelt ook geen drol voor hoor :roflol:
     
    Was dat maar 4 jaar geleden voor jou? Ahahaaha

    Denk wel langer eigenlijk :o voor de irl trading beperking ieder geval

    ---------- Post added at 11:14 ---------- Previous post was at 11:12 ----------

    achja uiteindelijk komen ze alles te weten, is meer een kwestie van wanneer :P

    Pls iemand had dreig mailtje naar mijn ex gestuurd en na 10 maanden zeggen ze nog steeds dat ik t was omdat ze geen bewijs kunnen vinden wie t wel was.

    Nja of de politie houd die mensen een hand boven t hoofd dat kan natuurlijk ook nog
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Denk wel langer eigenlijk :o voor de irl trading beperking ieder geval

    ---------- Post added at 11:14 ---------- Previous post was at 11:12 ----------



    Pls iemand had dreig mailtje naar mijn ex gestuurd en na 10 maanden zeggen ze nog steeds dat ik t was omdat ze geen bewijs kunnen vinden wie t wel was.

    Nja of de politie houd die mensen een hand boven t hoofd dat kan natuurlijk ook nog

    weet niet wat ik schokkender vind:

    Het feit dat een meisje jou ooit leuk heeft gevonden, of het feit dat jij denkt dat je alles kan maken op het internet zonder ooit gezeik er mee te krijgen :roflol:
     
    weet niet wat ik schokkender vind:

    Het feit dat een meisje jou ooit leuk heeft gevonden, of het feit dat jij denkt dat je alles kan maken op het internet zonder ooit gezeik er mee te krijgen :roflol:

    De inhoud van dat mailtje was compleet achterlijk en sloeg nergens op.

    Daarnaast zou ik wel een volledige schoonmaak doen als ik een dreig mailtje zou sturen zodat de politie niets te onderzoeken heeft in plaats van dat ze met allemaal suggestieve dingen een verhaal aan elkaar moeten knopen. T feit dat sms'jes dat ik een jerrycan nodig heb voor benzine er in staan zonder dat t in de context staat zegt wel genoeg over t trieste systeem wat ze recherche noemen :roflol:

    Oh en nee ik heb dat wijf niets gestuurd, ik zou wel gewoon naar haar huis toe gaan
     
    Ah, een grotesk fantasieverhaaltje van Xyzje. Dat was weer een tijdje geleden.
     
    Back
    Naar boven