Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

**** man die weightboy is zo achterlijk :roflol: sws dat dat een kloon van krakatoa is, probeert mij op een drogreden te wijzen terwijl hij niet weet welke en ook een fout voorbeeld geeft. kan überhaupt niet op de term "drogreden" komen.

Je weet wat ik bedoel, ik weet wat ik bedoel, alleen de juiste benaming niet.
Weer zo'n kinderachtige post om wat te posten ipv dat je inhoudelijk iets in te brengen hebt :roflol:


Meestal is het zo dat als je één punt wilt aanvoeren je hier niet 6 verschillende benamingen voor gaat benoemen die hetzelfde betekenen.
Maar gezien de posts die jij hebt gemaakt zie ik dat jou beperkte brein niet meer kan produceren dan je zogenoemde "drogredenen" en cirkelredenaties.
 
Je weet wat ik bedoel, ik weet wat ik bedoel, alleen de juiste benaming niet.
Weer zo'n kinderachtige post om wat te posten ipv dat je inhoudelijk iets in te brengen hebt :roflol:


Meestal is het zo dat als je één punt wilt aanvoeren je hier niet 6 verschillende benamingen voor gaat benoemen die hetzelfde betekenen.
Maar gezien de posts die jij hebt gemaakt zie ik dat jou beperkte brein niet meer kan produceren dan je zogenoemde "drogredenen" en cirkelredenaties.

Ik dacht altijd dat jij Krakatoa was, lieverd ik ben wel n man, maar ik neem nu toch echt mijn woorden terug, jij bent veel zorgwekkender dan krakatoa:roflol:
 
"Relatiehulp en coïtusualiteit" kan je niet zien als gast...

Schitterend :roflol:
 
net cheatmeal spek en eieren:meal: daarenboven deze ochtend gewogen en sta op 84,3kg:cool:
 
Back
Naar boven