MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oud nieuws, waren dacht ik 2 jaar geleden al
Vrij gesproken
 
'Thesisfair' gehad, 5 bedrijven gesproken, 4 willen me, 1tje niet omdat ik aangaf niet in loondienst te willen werken bij hem na het afstuderen. Baan krijgen in mijn sector is wel heel makkelijk, staan je echt al binnen te hengelen voordat je uberhaupt bent afgestudeerd. I don't mind.
 
'Thesisfair' gehad, 5 bedrijven gesproken, 4 willen me, 1tje niet omdat ik aangaf niet in loondienst te willen werken bij hem na het afstuderen. Baan krijgen in mijn sector is wel heel makkelijk, staan je echt al binnen te hengelen voordat je uberhaupt bent afgestudeerd. I don't mind.

Haha, dat kreeg ik echt op de eerste dag van mijn introductie al te horen. Best chill in deze tijden :o
 
dont know that feel
 
Was ik maar gewild
 
Haha, dat kreeg ik echt op de eerste dag van mijn introductie al te horen. Best chill in deze tijden :o
Had het inderdaad al op de bachelor via LinkedIn en wat mailings, maar om nu in het echt die recruiters zo te zien trekken is geweldig :roflol:

Btw, m'n briljante idee al aan het implementeren?
 
ik ga nooit naar bedrijvendagen en heb bij mn inschrijving de optie niet aangevinkt dat bedrijven toegang tot mn contactgegevens krijgen, nu heb ik spijt:(

maar niet heus:)
 
ik ga nooit naar bedrijvendagen en heb bij mn inschrijving de optie niet aangevinkt dat bedrijven toegang tot mn contactgegevens krijgen, nu heb ik spijt:(

maar niet heus:)
Wij moeten voor het afstudeertraject binnen een bedrijf afstuderen, jullie niet zoiets?
 
Wij moeten voor het afstudeertraject binnen een bedrijf afstuderen, jullie niet zoiets?

kunnen kiezen tussen thesisprojecten bij bedrijven en thesisprojecten binnen het departement als ik me niet vergis.
Alle andere stages zijn puur optioneel.
 
'Thesisfair' gehad, 5 bedrijven gesproken, 4 willen me, 1tje niet omdat ik aangaf niet in loondienst te willen werken bij hem na het afstuderen. Baan krijgen in mijn sector is wel heel makkelijk, staan je echt al binnen te hengelen voordat je uberhaupt bent afgestudeerd. I don't mind.

Haha nice! Wat studeer je? Iets met biologie dacht ik toch?
 
XXL als je moest kiezen tussen een studie/baan in de biologie/chemie en ICT. Beiden betalen (later) evengoed, wat zou je kiezen?
 
XXL als je moest kiezen tussen een studie/baan in de biologie/chemie en ICT. Beiden betalen (later) evengoed, wat zou je kiezen?
IT, biologie/chemie ben je gedoemd om op het lab je ziel te verliezen.
 
XXL waar haal ik een VAR-WUO aanvraagformulier. Ik heb dat nodig voordat ik een test mag afleggen voor baan.
 
hoe bedoel je?
In de biologie/chemie bestaat geen coole baan waarbij je dagenlang literatuur uit de exercise physiology mag lezen, stukjes over mag schrijven, en zelf onderzoeken mag ontwerpen en uitvoeren. In het beste geval mag je een keer een klinische studie uitvoeren, maar daar ben je niet full-time mee bezig en mag je de rest van je dagen slijten in het lab met celkweekjes ed. Dat is geestdodend werk.

XXL waar haal ik een VAR-WUO aanvraagformulier. Ik heb dat nodig voordat ik een test mag afleggen voor baan.
Inloggen op de website van de belastingdienst, kun je hem online aanvragen meen ik.
 
IT, biologie/chemie ben je gedoemd om op het lab je ziel te verliezen.
Niet helemaal. Kies in de chemie de proces technologie of ontwerp kant en je kan genoeg andere dingen dan labwerk doen. ;)
 
Back
Naar boven