XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De mama die mn afwas heeft gedaan en de keuken en wc voor me heeft schoongemaakt en heeft geholpen met alvast een deel van de inboedel inpakken :D
     
    Rep-max records tijdens training (maakt dat vet worden toch weer een beetje goed)
     
    Half toch, ik moet er jammer genoeg bij werken om rond te komen :D

    Als ik geen controles kreeg kon ik misschien full pro gaan, if you know what I mean :roflol:
    Genoeg methodes om dat te omzeilen of niet positief te testen. Als je echt pro bodybuildings wilt zijn dan kan je dat Sanca! Ik geloof in jou!
     
    Half toch, ik moet er jammer genoeg bij werken om rond te komen :D

    Als ik geen controles kreeg kon ik misschien full pro gaan, if you know what I mean :roflol:

    Net zo natty als Hoody dus?
     
    Half toch, ik moet er jammer genoeg bij werken om rond te komen :D

    Als ik geen controles kreeg kon ik misschien full pro gaan, if you know what I mean :roflol:

    Naar holland verhuizen
     
    trouwens hoe kom je erbij dat ik een laag iq heb? uit welke woorden denk je dat te kunnen lezen ben toch wel benieuwd hoe je dat dan kan beargumenteren en kom dan niet met dingen aan van ja hij noemt me zielig enz want dat noemt men in de psychologie niks meer dan een spiegel voorhouden ; dit houd in je bent een triest figuur en ik wil dat eigenlijk maar al te graag kenbaar aan je maken :)


    Ik blijf er om lachen :roflol:
     
    Grappig hoor. ook zo'n gifje met jouw moeder maken dan als ze de pijp uit is
     
    Back
    Naar boven