Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Neem wat 5-htp, dan ben je niet meer zo emotioneel na het weekend. :aai:

    Doe niet aan verboden middelen sorry.

    Bracht het in connectie met andere gevallen
     
    Of testikels.
     
    Godsamme zeg.

    Zou misschien wel grappig zijn maar mijn humor is nu ver te zoeken. Ken die gast alleen van films maar bijv Mike Jenkins van de week iemand die veel respect verdiend die zou zoiets ook niet verdienen.

    Maar ik denk nu eenmaal (te) veel na. nu eerst tijd voor pasta en gehakt voor de gains
     
    Laatst bewerkt:
    Zou misschien wel grappig zijn maar mijn humor is nu ver te zoeken. Ken die gast alleen van films maar bijv Mike Jenkins van de week iemand die veel respect verdiend die zou zoiets ook niet verdienen.

    Maar ik denk nu eenmaal (te) veel na. nu eerst tijd voor pasta en gehakt voor de gains

    Misschien moet je daar eens mee ophouden.

    Eet ze :)

    ~rest in peace Mike Jenkins, rest in pieces Paul Walker~
     
    Zou misschien wel grappig zijn maar mijn humor is nu ver te zoeken. Ken die gast alleen van films maar bijv Mike Jenkins van de week iemand die veel respect verdiend die zou zoiets ook niet verdienen.

    Maar ik denk nu eenmaal (te) veel na. nu eerst tijd voor pasta en gehakt voor de gains
    ben je ongesteld
     
    Respect moet je verdienen, huilebalk.

    Hou je mond als je niks zinnigs te melden hebt. Ik bepaal voor wie ik respect heb.
    Wrs heb ik op m'n 21 jaar nog meer bereikt dan jij in 33 jaar.

    Jij verdiend het dus duidelijk niet. Huilen doe ik trouwens niet, uit m'n agressie liever in de sportschool

    ---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

    ben je ongesteld

    Nee ik duw ectos van de trap voor mijn plezier.
    En daarna spring ik op hun hoofden
     
    Hou je mond als je niks zinnigs te melden hebt. Ik bepaal voor wie ik respect heb.
    Wrs heb ik op m'n 21 jaar nog meer bereikt dan jij in 33 jaar.

    Jij verdiend het dus duidelijk niet. Huilen doe ik trouwens niet, uit m'n agressie liever in de sportschool

    ---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------



    Nee ik duw ectos van de trap voor mijn plezier.
    En daarna spring ik op hun hoofden

    :roflol::roflol:
     
    Maar zo is het wel weer genoeg geweest met de onzin

    ---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

    hoeveel kinderen heb je al

    3 honden 2 teefjes en 1 reu
     
    ieel jij houdt van die beastialiteiten iee haha
     
    Hou je mond als je niks zinnigs te melden hebt. Ik bepaal voor wie ik respect heb.
    Wrs heb ik op m'n 21 jaar nog meer bereikt dan jij in 33 jaar.

    Jij verdiend het dus duidelijk niet. Huilen doe ik trouwens niet, uit m'n agressie liever in de sportschool

    ---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------



    Nee ik duw ectos van de trap voor mijn plezier.
    En daarna spring ik op hun hoofden

    Ehrm, jij vraagt MIJ om respect te tonen, mevrouwtje waterwerken. Niet andersom. Agguttieeeee heb je zo veel bereikt in je 21 jaar? Een echte e-dick ontwikkeld in je mama's kelder? Wil je nu een koekje? Glaasje warme melk met honing erbij?
     
    Back
    Naar boven