AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ze hadden beter over dat irritante knaapje, dat de hele tijd voor die camera een aap aan het imiteren is, heen kunnen rijden
     
    PR op bench verbeterd met 7,5 kg :D
     
    Die rechter is andre the giant.

    Gewoon 2 reuzen van rond de 2.20 naast manlet zetten.


    Beetje zelfde idee als scoobzor naast mesuty

    Haha! Dat was grappig he!

    Super
     
    di 03/12/2013

    Begin dit jaar raakte het verhaal bekend van de Nigeriaanse kok Harrison Okene die ruim 60 uur gevangen zat onder water. Zijn schip was gezonken en hij kon miraculeus in leven blijven, omdat hij zich in een luchtbel in het toilet bevond. De redding van toen werd gefilmd en de beelden staan sinds kort online.

    Op de beelden onderaan is te zien hoe een van de duikers zich een hoedje schrikt als hij plots een tik krijgt van de kok. De duikers waren op zoek naar overlevenden, maar de kans dat ze nog iemand levend zouden terugvinden was klein. "Hij leeft! Hij leeft! Hou hem op zijn plaats, hou hem op zijn plaats! Ik weet niet wat we nu moeten doen", zegt een van de duikers.

    http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/131203_MiraculeuzereddingKOK
     
    Echt wat mankeert die kinderen he
     
    Wat kindert die markeren toch he
     
    2 mooie meisjes die vroegen of ze stukje mee mochten rijden in auto :roflol:

    alleen dan zou mijn kebab koud worden
     
    Wat kindert die markeren toch he
    houd je bek is over mark

    ---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

    2 mooie meisjes die vroegen of ze stukje mee mochten rijden in auto :roflol:

    alleen dan zou mijn kebab koud worden
    goed verhaal broeder, alsjeblieft vertel het nog een keer
     
    VKOZHjI.jpg


    :roflol::roflol::roflol:
     
    onverwachte "cheatmeal"
    1x big tasty met bacon
    1x mc chicken
    1x big mac
    1x BBQ spareribs (spareribexpress)
     
    Back
    Naar boven