Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Boete bezwaar afgewezen

Tijd om nieuwe printer eens uit te testen en mijn wob verzoek op de meest irritante manier indienen.

T moet wel de 220 euro waard zijn :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Boete bezwaar afgewezen

Tijd om nieuwe printer eens uit te testen en mijn wob verzoek op de meest irritante manier indienen.

T moet wel de 220 euro waard zijn :roflol:

als je betaald, euro te veel betalen, moeten ze 1 euro terugboeken :roflol:
 
als je betaald, euro te veel betalen, moeten ze 1 euro terugboeken :roflol:

Lawl zou ik dan ook 22000x 1 cent kunnen overmaken?

Ik ga gewoon complete weg en verkeerswet uitprinten en mijn wob vragen verstop ik er tussen
 
Lawl zou ik dan ook 22000x 1 cent kunnen overmaken?

Ik ga gewoon complete weg en verkeerswet uitprinten en mijn wob vragen verstop ik er tussen

dan krijg je gewoon een standaard antwoord terug. ze kijken volgens mij niet eens naar die bezwaren
 
dan krijg je gewoon een standaard antwoord terug. ze kijken volgens mij niet eens naar die bezwaren

Wob verzoek moeten ze aan voldoen

Dat is verzoek om extra informatie over de bekeuring, ga gewoon de meest achterlijke dingen vragen zoals ijk rapport, datum van t rapport, bandenspanning tijdens ijking, bandenspanning tijdens boete uit schrijven enz.
 
Wob verzoek moeten ze aan voldoen

Dat is verzoek om extra informatie over de bekeuring, ga gewoon de meest achterlijke dingen vragen zoals ijk rapport, datum van t rapport, bandenspanning tijdens ijking, bandenspanning tijdens boete uit schrijven enz.

heb ik ook al keer gedaan, kreeg toen een standaard brief terug waarin stond dat er geen rede is om te twijfelen aan het oordeel van de overheid
 
heb ik ook al keer gedaan, kreeg toen een standaard brief terug waarin stond dat er geen rede is om te twijfelen aan het oordeel van de overheid

Dan moet je klagen want ze zijn verplicht antwoord te geven op je vragen.

Alles wat de politie heeft wat betrekking heeft op je bekeuring zijn ze verplicht om aan jou over te dragen. Van video beelden tot ijkingsrapporten.

Waarom denk je dat er geen camera's in politie auto's zitten? Is alleen maar ter voorkoming van administratieve rompslomp of bewijs tegen de politie.
 
als je betaald, euro te veel betalen, moeten ze 1 euro terugboeken :roflol:

Bullshit. Laatste keer dat ik dit deed kreeg ik geen moer terug hoor bro...
 
Waarom zou je zoveel moeite doen om ze te trollen?

Omdat sommige bekeuringen nergens op slaan.

Vroeger erkende ik mijn fout als t fout was. Nu stuur ik standaard wob verzoeken naar zowel het om als de politie.

Als ik tijd over heb maak ik zelfs een aparte brief per onderdeel.

Ik zit er zelfs over te denken om een advocaat in de hand te nemen en het voor te leggen aan de rechter waarom burgers geen administratie kosten mogen rekenen wanneer ze in beroep gaan.
 
Omdat sommige bekeuringen nergens op slaan.

Vroeger erkende ik mijn fout als t fout was. Nu stuur ik standaard wob verzoeken naar zowel het om als de politie.

Als ik tijd over heb maak ik zelfs een aparte brief per onderdeel.

Ik zit er zelfs over te denken om een advocaat in de hand te nemen en het voor te leggen aan de rechter waarom burgers geen administratie kosten mogen rekenen wanneer ze in beroep gaan.

Waar was de bekeuring voor als ik vragen mag?
 
Back
Naar boven