Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • PR, 3x240 (raw)deadlift, met bronchitis en op het einde van de training, maakte toch wel een beetje mijn dag :D
     
    In ongeveer 20 minuten van t harde naar Utrecht gereden. Aantal keren dat we moesten afremmen voor mensen op de linker baan is op 2 handen te tellen.

    En dat allemaal in serene stilte :)


    En 4g op iPhone zie ik net, megusta
     
    Al een week lang geen sups meer gebruikt oO
     
    Laatst bewerkt:
    In ongeveer 20 minuten van t harde naar Utrecht gereden. Aantal keren dat we moesten afremmen voor mensen op de linker baan is op 2 handen te tellen.

    En dat allemaal in serene stilte :)


    En 4g op iPhone zie ik net, megusta

    zo hoe hard heb je dan gereden man ?? dafuq 180 ???
     
    heeft iemand ervaring met acupunctuur? zit er over na denken om het enn keer te doen
     
    veel stress op het moment door privézaken, werkt acupunctuur daar goed voor?

    Dat weet ik niet, ik denk dat acupunctuur sowieso per persoon anders is. Gewoon proberen dus ;)
     
    Nog maar eens duidelijk stellen omdat het in dit topic steeds weer opnieuw gebeurd:

    Hier geen erotische filmpjes of foto's plaatsen, als dat je dag goedmaakt kunnen deze geplaatst worden in de sectie sexy pics en vids.
     
    Nog maar eens duidelijk stellen omdat het in dit topic steeds weer opnieuw gebeurd:

    Hier geen erotische filmpjes of foto's plaatsen, als dat je dag goedmaakt kunnen deze geplaatst worden in de sectie sexy pics en vids.

    Is dat twerk filmpje ook al erotisch ? of doel je ergens anders op
     
    Erotische foto's:

    xXx


    ---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

    Is dat twerk filmpje ook al erotisch ? of doel je ergens anders op

    Ja dat valt onder erotisch. Kreeg laatst ook een kaart door een female fitness filmpje
     
    Nog maar eens duidelijk stellen omdat het in dit topic steeds weer opnieuw gebeurd:

    Hier geen erotische filmpjes of foto's plaatsen, als dat je dag goedmaakt kunnen deze geplaatst worden in de sectie sexy pics en vids.

    kan je niet gewoon heel allerlei in prive zetten, problem solved:dunno: (of tenminste humor en geouwehoer zoals het gare hanehok vroeger)
     
    Erotische foto's:

    xXx


    ---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------



    Ja dat valt onder erotisch. Kreeg laatst ook een kaart door een female fitness filmpje

    Ik ook omdat ik hem quote??? Maar het was wel een epic filmpje:D

    Hoeveel kaarten mag je eigenlijk hebben tot een ban?
     
    Erotische foto's:

    xXx


    ---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------



    Ja dat valt onder erotisch. Kreeg laatst ook een kaart door een female fitness filmpje

    :roflol:
     
    kan je niet gewoon heel allerlei in prive zetten, problem solved:dunno: (of tenminste humor en geouwehoer zoals het gare hanehok vroeger)

    Als ik een dief wil zijn van mijn eigen portemonnee wel ja ;)
     
    Back
    Naar boven