AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Sneller van 0-100, niet top...

Lotus weegt 30% minder en heeft maar iets minder vermogen.

Landelijk snelheidslimiet is overrated, hier halen ze je nog in als je 180 rijdt, ze kunnen nergens die flitsers verstoppen en t verkeersvolume is zo laag dat er meer winst te halen is in de randstad.

3.8s vs 4.8s (boxster s), opnieuw boeiend.
 
Boxster is voor mensen die porsche willen rijden maar geen porsche 911 kunnen betalen.

Daarnaast is de boxster een stuk trager en rijd deze in mijn ogen beter.

enige goede opmerking daarom word een boxter ook de vrouwen porsche genoemd

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

3.8s vs 4.8s (boxster s), opnieuw boeiend.

angelus jij weet nogal veel he??? weet jij ook wie de originele 911/933 heeft ontworpen ?? en waarop het
model is gebasseerd ?????
 
3.8s vs 4.8s (boxster s), opnieuw boeiend.

Mijn Audi ging in 5.8 naar de 100 :rolleyes:

Dus A4 3.0 TDI is vergelijkbaar met een boxster s?

---------- Post added at 16:24 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

enige goede opmerking daarom word een boxter ook de vrouwen porsche genoemd

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------



angelus jij weet nogal veel he??? weet jij ook wie de originele 911/933 heeft ontworpen ?? en waarop het
model is gebasseerd ?????

T is een platgeslagen kever

En de kever is ontworpen in opdracht van hitler

Dus de 911 is hitlers auto

Semi srs
 
Mijn Audi ging in 5.8 naar de 100 :rolleyes:

Dus A4 3.0 TDI is vergelijkbaar met een boxster s?

ik rij momenteel in een peugeot 207, 0-100 in 3.8s of in 4.8 sec zijn identiek awesome voor mij in vgl met die k*tauto, dus opnieuw, boeiend:roflol:
 
ik heb die tijden opgezocht:rolleyes:

zal je even op weg helpen in veel mensen beweren altijd dat een 911 een plat geslagen kever is maar
de originele 911 is in een restaurant in new york door ferdinand porsche met zijn zoon butsie op een servetje getekend en bewaard gebleven de 911 moest de opvolger worden van de legendarische 956
de beroemde porsche waarin james dean zich in dood reed

de aerodynamische vorm is ja je zal lachen gebaseerd op een ..ei.. kijk goed naar het model en kijk goed naar een ei ..

ben een die hard porsche liefhebber heb er 2 gehad een 944 turbo en een originele 933/911 turbo
de 911 is nog steeds in mijn ogen de trendsetter geweest voor alle modellen sport auto.s die na 1960 zijn
gebouwd qua vorm model en aerodynamische vormgeving

opa
 
een 944 turbo

ben ook een Porsche liefhebber, maar als liefhebber zou ik nooit een 944 kopen.. lelijkste model dat ze OOIT hebben uitgebracht. doe mij maar 'n 911 uit 1987 :heart:

Porsche-911-turbo-1987-black.jpg
 
ik rij momenteel in een peugeot 207, 0-100 in 3.8s of in 4.8 sec zijn identiek awesome voor mij in vgl met die k*tauto, dus opnieuw, boeiend:roflol:

:roflol: Sinds ik in een veyron gezeten heb is niets meer snel :sad:

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

zal je even op weg helpen in veel mensen beweren altijd dat een 911 een plat geslagen kever is maar
de originele 911 is in een restaurant in new york door ferdinand porsche met zijn zoon butsie op een servetje getekend en bewaard gebleven de 911 moest de opvolger worden van de legendarische 956
de beroemde porsche waarin james dean zich in dood reed

de aerodynamische vorm is ja je zal lachen gebaseerd op een ..ei.. kijk goed naar het model en kijk goed naar een ei ..

ben een die hard porsche liefhebber heb er 2 gehad een 944 turbo en een originele 933/911 turbo
de 911 is nog steeds in mijn ogen de trendsetter geweest voor alle modellen sport auto.s die na 1960 zijn
gebouwd qua vorm model en aerodynamische vormgeving

opa


Of zijn zoon tekende een kever maar kan gewoon niet tekenen.

:trollface:
 
ben ook een Porsche liefhebber, maar als liefhebber zou ik nooit een 944 kopen.. lelijkste model dat ze OOIT hebben uitgebracht. doe mij maar 'n 911 uit 1987 :heart:

Porsche-911-turbo-1987-black.jpg

mee eens een ik had een 944 turbo water gekoelde denk dat jij je vergist met de 924 dat was een porsche met audi motor erin de 944 was mijn eerste porsche

daarna kwam diezelfde 911 als op jou foto maar dan een rode wel met full options heb er nu nog spijt van dat ik hem verkocht heb maar komt ooit een andere
 
Pa die opeens stuit op een 50 cm diameter krater in t gazon en boos tegen de hond zegt dat die niet mag graven

Was uiteraard de hond en geen cobra 6 :roflol:
 
>Gaat wat drinken met een meisje in Den Bosch
>Is nog nooit in Den bosch geweest
>Welk cafe in den bosch is leuk om gezellig een drankje te drinken?

mierenneuker

Al gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Snap sowieso niet wat er apart is aan dat gesprek?
Wasdeze

Ik heb je waarschijnlijk verward, ik ga gewoon wat drinken in den bosch en weet zo geen leuk cafe daar omdat ik er nog nooit ben geweest :) 't was geen gesprek :)
 
Back
Naar boven