Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bij die fatsige obese vrouwen moet je niet voor de gein hun borsten optillen, dan komt er een ongelooflijke graflucht van onder vandaan.

    Eerlijk antwoord? Ja. Vroeger nam ik t niet zo nauw.

    155.gif
     
    Programmeerproject waar 60 uur (per persoon) voor stond steeds uitgesteld (moest eigenlijk al af voor de kerst), vervolgens vandaag de ultieme deadline. Had zaterdag nog geen regel code, gisteren samen met teamgenoot in 6 uur tijd de opdracht afgeragt: acquire 'n 7 :roflol:
     
    In de sportschool een papiertje gevonden met daarop het nummer van een lekker wijf.
     
    In de sportschool een papiertje gevonden met daarop het nummer van een lekker wijf.
    Hey, is dat even toevallig. Train jij soms bij MikieB in dezelfde sportschool xDDDD?
     
    Programmeerproject waar 60 uur (per persoon) voor stond steeds uitgesteld (moest eigenlijk al af voor de kerst), vervolgens vandaag de ultieme deadline. Had zaterdag nog geen regel code, gisteren samen met teamgenoot in 6 uur tijd de opdracht afgeragt: acquire 'n 7 :roflol:

    mirin
     
    Hebben heel veel geluk gehad. We hoopten op 'n 4 (want dan stonden we nog voldoende i.v.m. eerdere cijfers), en zelfs daarvan wisten we niet of we het zouden halen. Hadden we het vervolgens voor elkaar gekregen om de meeste soepele docent het te laten beoordelen. Verder waren de punten die op het beoordelingsblaadje stonden zo geformuleerd dat we ze alsnog gecovered hadden, ondanks dat het minimalistisch was. Kon m'n lach haast niet inhouden. Andere groep die iets episch geprogrammeerd hadden, maar niet helemaal werkzaam (waarschijnlijk juist omdat het zo uitgebreid was) kregen een 6.5, genadeloos afgeslacht door dat beoordelingsblaadje :roflol:
     
    Hey, is dat even toevallig. Train jij soms bij MikieB in dezelfde sportschool xDDDD?

    Geen idee, trainen wel meer ecto's hier bij Atlas..
     
    Hebben heel veel geluk gehad. We hoopten op 'n 4 (want dan stonden we nog voldoende i.v.m. eerdere cijfers), en zelfs daarvan wisten we niet of we het zouden halen. Hadden we het vervolgens voor elkaar gekregen om de meeste soepele docent het te laten beoordelen. Verder waren de punten die op het beoordelingsblaadje stonden zo geformuleerd dat we ze alsnog gecovered hadden, ondanks dat het minimalistisch was. Kon m'n lach haast niet inhouden. Andere groep die iets episch geprogrammeerd hadden, maar niet helemaal werkzaam (waarschijnlijk juist omdat het zo uitgebreid was) kregen een 6.5, genadeloos afgeslacht door dat beoordelingsblaadje :roflol:

    knowthatfeel, zo werd ons prologproject vorig jaar ook beoordeeld
    ik was uiteraard de student met de minimalistische aanpak:roflol:
     
    Hebben heel veel geluk gehad. We hoopten op 'n 4 (want dan stonden we nog voldoende i.v.m. eerdere cijfers), en zelfs daarvan wisten we niet of we het zouden halen. Hadden we het vervolgens voor elkaar gekregen om de meeste soepele docent het te laten beoordelen. Verder waren de punten die op het beoordelingsblaadje stonden zo geformuleerd dat we ze alsnog gecovered hadden, ondanks dat het minimalistisch was. Kon m'n lach haast niet inhouden. Andere groep die iets episch geprogrammeerd hadden, maar niet helemaal werkzaam (waarschijnlijk juist omdat het zo uitgebreid was) kregen een 6.5, genadeloos afgeslacht door dat beoordelingsblaadje :roflol:

    Ik heb dat in mijn eerste jaar gehad. Dikke 3D wereld gemaakt van 2x2km, grove kopie van een stad in Nederland. Alle wapens, auto's etc. werkend, sound werkte, liepen mensen willekeurig rond. Het enige probleem was dat de AI van autobestuurders te zwaar was en niet helemaal goed werkte. Hoppa een 5.

    En groepje met een top-down shooter, easy as **** en 0.0 polish en functies: 9.5.

    Oja ik had er 320 uur in gegooid, meer dan 5 andere uit mijn groep bij elkaar.

    Never again :o
     
    In de sportschool een papiertje gevonden met daarop het nummer van een lekker wijf.
    Niet 0612324444? Daniel's dumpnummer van Qmusic? :D Geweldig wat daar soms op wordt ingesproken of naar wordt gesmst :D
     
    Back
    Naar boven