AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb dat in mijn eerste jaar gehad. Dikke 3D wereld gemaakt van 2x2km, grove kopie van een stad in Nederland. Alle wapens, auto's etc. werkend, sound werkte, liepen mensen willekeurig rond. Het enige probleem was dat de AI van autobestuurders te zwaar was en niet helemaal goed werkte. Hoppa een 5.

    En groepje met een top-down shooter, easy as **** en 0.0 polish en functies: 9.5.

    Oja ik had er 320 uur in gegooid, meer dan 5 andere uit mijn groep bij elkaar.

    Never again :o
    elke keer als ik over jouw projecten hoor krijg ik het gevoel dat het niveau van mijn school zwaar ondermaats is:roflol:
     
    Niet 0612324444? Daniel's dumpnummer van Qmusic? :D Geweldig wat daar soms op wordt ingesproken of naar wordt gesmst :D

    gvd, dit nummer is dus een fake??:S
     
    elke keer als ik over jouw projecten hoor krijg ik het gevoel dat het niveau van mijn school zwaar ondermaats is:roflol:

    Valt mij ook op als ik jullie projecten lees. Niveau bij mij ligt echt enorm hoog en ze zijn enorm streng.
     
    Valt mij ook op als ik jullie projecten lees. Niveau bij mij ligt echt enorm hoog en ze zijn enorm streng.

    ik weet niet of ik daar jaloers op ben of net niet:roflol:
     
    ik weet niet of ik daar jaloers op ben of net niet:roflol:

    Niet.

    Mijn watershed is totaal verdoet:
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Nog wat uit de galerij:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Ben aangenomen als chemisch analist.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]




    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]






















































































    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Definitief aangenomen als intern voor m'n afstudeerproject bij een groot IT bedrijf. 600 eu p/m voor 4 maanden + laptop (niet dat ik care). Kan slechter.
     
    Back
    Naar boven