Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dbb ers

    ben vannavond met vrouw en dochters in velp (arnhem) bij abc restaurant gegeten daar kun je voor 30 euro p.persoon 3 uur lang onbeperkt eten chinees-japans- italiaans - amerikaans kip- vis-steak etc etc een absolute aanrader imo

    is een soort dorpje ingericht als restaurant met allemaal straatjes echt iets om voor een tweede keer heen te gaan google even zijn er meer van in nederland

    gr. opa

    Hey opa ben daar al vaak geweest. Sinds ik daar al het vlees opgegeten heb maak ik de gains van mijn leven.
     
    dbb ers

    ben vannavond met vrouw en dochters in velp (arnhem) bij abc restaurant gegeten daar kun je voor 30 euro p.persoon 3 uur lang onbeperkt eten chinees-japans- italiaans - amerikaans kip- vis-steak etc etc een absolute aanrader imo

    is een soort dorpje ingericht als restaurant met allemaal straatjes echt iets om voor een tweede keer heen te gaan google even zijn er meer van in nederland

    gr. opa

    Dit is Velp bij Grave. Niet bij Arnhem!
    Weleens geweest. Best leuk om te eten daar.
    Als je daar je gegevens bij de uitgang invult krijg je met je verjaardag een kaartje dat je gratis mag eten. Alleen je gezelschap betaalt dan.
     
    Ban opgeheven :) Nadat meerdere leden insinuaties deden dat ik zogezegd een dubbeltje zou zijn van Angelus kreeg ik paar dagen terug deze te zien

    vytsic.png
     
    woensdag een open sollicitatie gesprek in eindhoven :)

    verwacht niet teveel, omdat de dame die ik gesproken heb niet meteen een functie voor me heeft, maar iets is beter dan niets.
     
    Angelus heeft zelf om ban gevraagd om te studeren :o
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.

    Haha natty, ja toch ? XD
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.

    is je squat dan al 20x200?
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.

    Ik werd ook sterker in mijn cut, tijdens beide cuts overigens :o
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.
    Haha ja is echt bs
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.
    Met 1 gram tren en 600 mg test zou ik ook pr's verbreken tijdens mijn cut
     
    net te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn theorie examen fitnesstrainer :)
     
    woensdag een open sollicitatie gesprek in eindhoven :)

    verwacht niet teveel, omdat de dame die ik gesproken heb niet meteen een functie voor me heeft, maar iets is beter dan niets.

    Ja zonder vacatures is de kans nooit echt groot. Waar ga je solliciteren?

    Ik ga vandaag (op low carbs) voor mijn 20x160kg poging.

    Respect als t lukt (en voor 15 reps evenmin respect). Filmpje maken een idee?
     
    Ja zonder vacatures is de kans nooit echt groot. Waar ga je solliciteren?



    Respect als t lukt (en voor 15 reps evenmin respect). Filmpje maken een idee?

    centric
     
    Ja zonder vacatures is de kans nooit echt groot. Waar ga je solliciteren?



    Respect als t lukt (en voor 15 reps evenmin respect). Filmpje maken een idee?

    15x 160KG was vorige week al gelukt:rolleyes:
    vond 't niet speciaal genoeg om te posten:o
    Ben zelf niet zo van de filmpjes, kan wel vragen of een trainingsmaatje erbij wilt staan, om mijn reps te beoordelen.
     
    15x 160KG was vorige week al gelukt:rolleyes:
    vond 't niet speciaal genoeg om te posten:o
    Ben zelf niet zo van de filmpjes, kan wel vragen of een trainingsmaatje erbij wilt staan, om mijn reps te beoordelen.

    Godver hoody, meerdere personen incl ik vragen al sinds een jaar of meer terug om een filmpje. Maak um gewoon, ben gewoon benieuwd.
     
    Back
    Naar boven