XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jeau — 17:04
    Maar ok je hebt m'n aandacht Naomi, misschien wordt het tijd dat we normaal gaan praten
    Naomi — 17:04
    Ik was sirieus
    Jeau — 17:05
    Net zo serieus als dat je ''serieus'' spelt, of was dat een subtiele grap?

    hehehehehehe stupid cunt
    leuker gesprek dan mn verjaardag
     
    In het begin van m'n cut lever ik geen kracht in, maar na een aantal weken gaat het echt wel wat omlaag bij mij. Misschien cut ik dan wat te snel.
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.

    natty echt zo goed als onmogelijk met jou trainingsjaren...
     
    Van 98kg naar 93kg in 3 weken, terwijl ik op alle oefs sterker ben geworden en PR's neer bleef zetten.
    Wat een BS dat je kracht en spier in moet leveren in de cut, kan nu alweer stoppen met cutten als ik wil, maar wil toch op 90 droog staan.

    Stats?
     
    15x 160KG was vorige week al gelukt:rolleyes:
    vond 't niet speciaal genoeg om te posten:o
    Ben zelf niet zo van de filmpjes, kan wel vragen of een trainingsmaatje erbij wilt staan, om mijn reps te beoordelen.

    Niet speciaal genoeg aka i call bullshit tot je daadwerkelijk filmt :o
     
    oud leraar die ik weer zag na men tren kuurtje, toevallig ook nog in tanktop
    enige reactie die ik kreeg was: lomperd

    hahah
     
    en dan? en dan gaan jongetjes van 16/17 mij vertellen dat men biceps achterlopen of dat men traps niet symmetrisch zijn. heb ik toch helemaal geen zin in kerel.
     
    en dan? en dan gaan jongetjes van 16/17 mij vertellen dat men biceps achterlopen of dat men traps niet symmetrisch zijn. heb ik toch helemaal geen zin in kerel.
    Geen zorgen ik ben 19
     
    en dan? en dan gaan jongetjes van 16/17 mij vertellen dat men biceps achterlopen of dat men traps niet symmetrisch zijn. heb ik toch helemaal geen zin in kerel.

    Ja klopt. en dan komt chrisje je daarna anaal vernederen
     
    Back
    Naar boven