MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Taille is bijna 90cm lol
 
Kort zijn heeft wel z'n voordelen. Was liever ook centimeter of 5 korter geweest. :(

Tot je eenmaal op deze lengte qua verhouding net zoveel massa hebt ;)
 
Ok mannen, moet natuurlijk ook eerlijk vertellen als ik faal.

Dikke fail op de 20x 160kg squat:roflol:
Net als vorige week kwam ik maar tot 15x 160kg:(
 
waarom ga je in hemelsnaam squatten op zulke hoge reps.
 
Ok mannen, moet natuurlijk ook eerlijk vertellen als ik faal.

Dikke fail op de 20x 160kg squat:roflol:
Net als vorige week kwam ik maar tot 15x 160kg:(

Ow wat grappig echt ik kom niet meer bij.

Post gewoon een filmpje zoals gevraagd werd, hier heeft niemand wat aan ;)
 
waarom ga je in hemelsnaam squatten op zulke hoge reps.

Omdat pure kracht ook conditionele kracht is, wat heb ik aan 1x300KG squat als ik verder geen PL wedstrijden wil doen? Iemand die 20x200KG squat, is ''overall'' sterker dan iemand die een massive hoog gewicht alleen voor 1 rep kan squatten en daarna volledig uitgeput is.
 
nee jij gaat van 20 keer opeens naar 1 rep je hebt ook een tussenweg.
 
Weet bijna zeker dat het fake is, en als het echt is dan zijn het sowieso quarter squats of gewoon niet natty maar met juice
 
nee jij gaat van 20 keer opeens naar 1 rep je hebt ook een tussenweg.

Ik vind conditionele kracht belangrijker op het moment, hier heb ik praktisch gezien meer aan. Als ik een fysieke uitdaging krijg irl, wil ik niet na 1 handeling al uitgeput zijn bv. Heb liever iets minder kracht, wat ik vaker kan uitvoeren dan 1x.
 
Weet bijna zeker dat het fake is, en als het echt is dan zijn het sowieso quarter squats of gewoon niet natty maar met juice

Sap zit er sowieso in, volgens mij zijn het nog niet een quarter squats.
 
Sap zit er sowieso in, volgens mij zijn het nog niet een quarter squats.

Of je trollt nu, of je bent daadwerkelijk op je ego getrapt door een 22 jarige:roflol:
 
Shocked%2BBaby.jpg
 
Of je trollt nu, of je bent daadwerkelijk op je ego getrapt door een 22 jarige:roflol:

Of ik verwar je nu totaal met iemand anders maar dacht ergens gelezen te hebben dat je dat toegaf, mocht dat niet zo zijn dan bied ik bij deze me excuses aan. Maar ben erg benieuwd hoe je 15 repper eruit ziet.
 
Ok mannen, moet natuurlijk ook eerlijk vertellen als ik faal.

Dikke fail op de 20x 160kg squat:roflol:
Net als vorige week kwam ik maar tot 15x 160kg:(

Nette fail man
 
Ze janken toch juist dat je geen natty bent? Hoe moet hij dat gaan bevestigen? 20x150 squat is niet zo heel impressive?
 
Back
Naar boven