XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zit op de Erasmus. Thnx komt wel goed. Is inderdaad leuk alleen strafrecht doet iedere janlul wel dus ik ga er niet mee verder.

    B2 is toch materieel? Die is toch al geweest of doe jij het heel anders? Toen ik staats- en bestuursrecht aan het leren was zag ik de B2 mensen materieel strafrecht doen in studielandschap
     
    dacht dat het merendeel 't civielrecht in ging ..

    omdat vijfhondervierentachtigduizenddriehondertweeenzestig verschillende takken

    ja dat wel maar qua perspectief op een baan zou ik niet strafrecht doen, allemaal op basis van toevoegingen ook.

    Maar het zegt allemaal niks. Ken genoeg studenten die na een bepaalde master toch ineens in een heel ander rechtsgebied werk vinden. Is net wat er allemaal op je pad komt.
     
    ja dat wel maar qua perspectief op een baan zou ik niet strafrecht doen, allemaal op basis van toevoegingen ook.

    Maar het zegt allemaal niks. Ken genoeg studenten die na een bepaalde master toch ineens in een heel ander rechtsgebied werk vinden. Is net wat er allemaal op je pad komt.
    Toch ga ik lekker eigenwijs doen, strafrecht vind ik echt met afstand het tofst



    moet er niet aan denken de rest van m'n leven met m'n neus in de Awb te zitten :o
     
    B2 is toch materieel? Die is toch al geweest of doe jij het heel anders? Toen ik staats- en bestuursrecht aan het leren was zag ik de B2 mensen materieel strafrecht doen in studielandschap

    Materieel B3 bij ons maar zou kunnen dat veranderd is. Bij ons per dit jaar nieuwe stijl ingegaan.
     
    Materieel B3 bij ons maar zou kunnen dat veranderd is. Bij ons per dit jaar nieuwe stijl ingegaan.

    Is veranderd dan ja. Ik zou 4e blok van B3 Formeel SR hebben.
    Train je ook daar?
     
    doet iedereen rechten ofzo :roflol:

    in belgië is rechten best wel een zware studie

    maarja, hier zijn de wetten ook nog geschreven in taal van 100 jaar geleden, heb je bijna een woordenboek nodig voor sommige dingen te begrijpen :roflol:
     
    Ik heb ook ooit een jaartje rechten gedaan. Staats en bestuursrecht was verschrikkelijk saai maar wel goed te leren. Maar chill cijfer hoor :) ben zelf ook in afwachting van m'n cijfers. Altijd leuk die tentamenweken.
    Wat studeer je nu dan?
     
    Is veranderd dan ja. Ik zou 4e blok van B3 Formeel SR hebben.
    Train je ook daar?

    Nee train thuis. Home gym :p waar zit jij dan?

    ---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

    doet iedereen rechten ofzo :roflol:

    in belgië is rechten best wel een zware studie

    maarja, hier zijn de wetten ook nog geschreven in taal van 100 jaar geleden, heb je bijna een woordenboek nodig voor sommige dingen te begrijpen :roflol:

    Die taal zal altijd wel zo blijven. Wetten moeten juridisch consistent en juist zijn en zolang de praktijk maar snapt wat er staat is het goed imo.
     
    Nee train thuis. Home gym :p waar zit jij dan?

    ---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------



    Die taal zal altijd wel zo blijven. Wetten moeten juridisch consistent en juist zijn en zolang de praktijk maar snapt wat er staat is het goed imo.

    Ook Erasmus. Train sinds vorige week ook daar nu gratis.
    Ik zit bijna hele dagen in studielandschap, dus als je daar ooit bent grote kans dat je mij ziet zitten :D

    @hardgains: zelfs met woordenboek weet een leek niet wat er staat
     
    Ik doe ook aan rechten. ze breken mehehehe....
     
    25kg schijf tegen de spiegel laten vallen.

    Spiegel niet gebroken.

    0508_success-kid2-copy1.jpg
     
    VWO 5 hier, E&M met informatica en M&O. Nog geen idee wat ik hierna zou doen, ik had wel wat ideeën;
    - Tussenjaartje, daarin biologie, scheikunde, natuurkunde en wiskunde B inhalen en Geneeskunde studeren
    - Een bestuurlijk of economisch gerichte studie
    - Iets richting de ICT

    Iets met sport en gezondheid zou een leuke zijn maar biedt niet zoveel toekomstperspectief..

    Ik voel me echt een jonkie hier met allemaal *25jaar studenten:roflol:
     
    scholensysteem in nederland is echt raar :roflol:
     
    Nog geen idee wat ik hierna zou doen

    Zo lang mogelijk op school blijven, srs.


    werk sinds eind vorig jaar (juli), heb chille collega's en redelijk goed werk maar denk srs meerdere keren per week van '****, zat ik nog maar op school' ;)
     
    VWO 5 hier, E&M met informatica en M&O. Nog geen idee wat ik hierna zou doen, ik had wel wat ideeën;
    - Tussenjaartje, daarin biologie, scheikunde, natuurkunde en wiskunde B inhalen en Geneeskunde studeren
    - Een bestuurlijk of economisch gerichte studie
    - Iets richting de ICT

    Iets met sport en gezondheid zou een leuke zijn maar biedt niet zoveel toekomstperspectief..

    Ik voel me echt een jonkie hier met allemaal *25jaar studenten:roflol:

    Waarschijnlijk heb je niet E&M gekozen omdat je een ster was in beta vakken, dus ik zou maar geen geneeskunde gaan doen.
     
    dus ik zou maar geen geneeskunde gaan doen.

    die zou ik dan net wel doen, gewoon om te falen en langer op school te blijven
    (lees: chille, raven en alles noiken wat een gleuf heeft :roflol:)
     
    die zou ik dan net wel doen, gewoon om te falen en langer op school te blijven
    (lees: chille, raven en alles noiken wat een gleuf heeft :roflol:)

    Inb4 vader van je eigen zusje
     
    Back
    Naar boven