XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dan klopt je redenering niet. waar het filmpje over gaat is dat juist de Nederlandse macht naar de EU verschoven wordt. europarlemtariërs die los staan van NL gaan dat echt niet zo 1 2 3 doen.

    Pls zelfs een ambtenaar die niets hoeft te doen creëert wel werk.

    Een vriend van ons gezin is eigenaar van de woning coöperatie, gemeente heeft het onderhoud van de speeltuinen enz zichzelf toegeëigend.. Terwijl er niet eens geld is om dat te doen, potje daarvoor is leeg. Dus nu kunnen ze weer honderden uren stoppen in t uitzoeken waar dat geld dan wel vandaan moet komen. Eerst werd t onderhoud gewoon gedaan door klusjesmannen van de woningcoöperatie als er verder niets te doen was.

    Welkom in de wondere wereld van de ambtenaren.

    ---------- Post added at 23:44 ---------- Previous post was at 23:42 ----------

    Zit er niks meer tussen hoog en laag? :eek:
    Dat ze zeggen dat het een mythe is dat ze laag opgeleid zijn, betekent niet dat ze dan wel hoog opgeleid zijn natuurlijk.

    Nee ze insinueren dat mbo ook hoog opgeleid is.

    Dus 'hoog geleid' is hoog opgeleid

    En 'van de straat G' is laag opgeleid

    En vwo/havo spreekt voor zich
     
    Pls zelfs een ambtenaar die niets hoeft te doen creëert wel werk.

    Een vriend van ons gezin is eigenaar van de woning coöperatie, gemeente heeft het onderhoud van de speeltuinen enz zichzelf toegeëigend.. Terwijl er niet eens geld is om dat te doen, potje daarvoor is leeg. Dus nu kunnen ze weer honderden uren stoppen in t uitzoeken waar dat geld dan wel vandaan moet komen. Eerst werd t onderhoud gewoon gedaan door klusjesmannen van de woningcoöperatie als er verder niets te doen was.

    Welkom in de wondere wereld van de ambtenaren.

    ---------- Post added at 23:44 ---------- Previous post was at 23:42 ----------



    Nee ze insinueren dat mbo ook hoog opgeleid is.

    Dus 'hoog geleid' is hoog opgeleid

    En 'van de straat G' is laag opgeleid

    En vwo/havo spreekt voor zich

    Ik ken niet de hele tekst, maar uit het stukje kan ik opmaken dat ze bedoelen: ze zijn niet laag opgeleid, maar gemiddeld of hoog. Nu zeg jij: hoe is mbo hoog opgeleid? Dan zal het dus bij midden horen ;)

    Misschien zie ik teveel opties dan alleen: zij zeggen dat mbo een hoge opleiding is :rolleyes:

    Meningsverschil dus, dat kan ;)
     
    een vriend blablabla lekker representatief. ik weet ook wel dat de overheid niet voor een efficiente markt zorgt maar al die stigmatisering hier op dbb altijd is zwaar overdreven.

    vanuit puur economisch perspectief (dus zonder al het actuele eu gezeik) zou een federale regering gewoon schaalvoordelen opleveren (vergelijkbaar met een conglomeraat) en zou een groot parlement op "staats" niveau overbodig maken. Nou weet ik ook wel dat de huidige overheid geen technocratie is maar het is bij lange na niet zo erg als sommige van jullie het hier laten overkomen
     
    een vriend blablabla lekker representatief. ik weet ook wel dat de overheid niet voor een efficiente markt zorgt maar al die stigmatisering hier op dbb altijd is zwaar overdreven.

    vanuit puur economisch perspectief (dus zonder al het actuele eu gezeik) zou een federale regering gewoon schaalvoordelen opleveren (vergelijkbaar met een conglomeraat) en zou een groot parlement op "staats" niveau overbodig maken. Nou weet ik ook wel dat de huidige overheid geen technocratie is maar het is bij lange na niet zo erg als sommige van jullie het hier laten overkomen

    welkom in België, waar we 6 parlementen hebben en 6 regeringen :roflol:
     
    een vriend blablabla lekker representatief. ik weet ook wel dat de overheid niet voor een efficiente markt zorgt maar al die stigmatisering hier op dbb altijd is zwaar overdreven.

    vanuit puur economisch perspectief (dus zonder al het actuele eu gezeik) zou een federale regering gewoon schaalvoordelen opleveren (vergelijkbaar met een conglomeraat) en zou een groot parlement op "staats" niveau overbodig maken. Nou weet ik ook wel dat de huidige overheid geen technocratie is maar het is bij lange na niet zo erg als sommige van jullie het hier laten overkomen

    Oh pls t was niet representatief bedoeld maar puur een voorbeeld.

    Ach uiteindelijk maakt stemmen toch niet uit.

    2 dingen zijn zeker:
    - we worden genaaid
    - alle beloftes gaan van tafel
     
    België is politiek gezien dan ook een ramp :roflol:
     
    Ik ken niet de hele tekst, maar uit het stukje kan ik opmaken dat ze bedoelen: ze zijn niet laag opgeleid, maar gemiddeld of hoog. Nu zeg jij: hoe is mbo hoog opgeleid? Dan zal het dus bij midden horen ;)

    Misschien zie ik teveel opties dan alleen: zij zeggen dat mbo een hoge opleiding is :rolleyes:

    Meningsverschil dus, dat kan ;)

    Mbo is laag opgeleid in mijn ogen.

    Wat is laag opgeleid anders? Geen opleiding? Dan kun je t ook niet laag opgeleid noemen.
     
    Mbo is laag opgeleid in mijn ogen.

    Wat is laag opgeleid anders? Geen opleiding? Dan kun je t ook niet laag opgeleid noemen.

    mbo is freakishly laag. HBO is ook te makkelijk om "hoog opgeleid" genoemd te worden imo.
     
    Is toch gewoon goed gedaan? :o

    En de nieuwe reclames van Old Spice, die deden het vandaag voor mij! :roflol:

    Ja man, ik vind het bizar bedacht, maar ik doelde op de humor in dat filmpje. Op 3:22 ineens een gigantisch blok voor zijn harses :o
     
    Mbo is laag opgeleid in mijn ogen.

    Wat is laag opgeleid anders? Geen opleiding? Dan kun je t ook niet laag opgeleid noemen.

    Je snapt mijn punt niet.
    Ik zeg niet dat mbo hoog opgeleid is.

    Ik zeg dat zij zeggen, dat die mensen niet laag zijn opgeleid, máár mbo hebben gedaan (even kort gezegd). Je hebt ook opleidingen die van gemiddeld niveau zijn (mbo).
    Dus als iets niet laag is, is het niet per se hoog.
    Als iets niet hoog is, is het niet per se laag.

    Snap je wat ik bedoel?
     
    mbo is freakishly laag. HBO is ook te makkelijk om "hoog opgeleid" genoemd te worden imo.

    Ligt er aan welke hbo studie :p



    Moet uiteraard wel erkennen dat ik blij ben dat er mbo-ers zijn, altijd fijn on te weten dat iemand opgeleid wordt om jouw billen te vegen wanneer dat nodig zou zijn

    :trollface:
     
    mbo is freakishly laag. HBO is ook te makkelijk om "hoog opgeleid" genoemd te worden imo.

    mee eens alleen om hoger-beroeps-onderwijs niet "hoog" te noemen is een beetje raar.
     
    Verstand wordt gegeven mensen...
     
    Je snapt mijn punt niet.
    Ik zeg niet dat mbo hoog opgeleid is.

    Ik zeg dat zij zeggen, dat die mensen niet laag zijn opgeleid, máár mbo hebben gedaan (even kort gezegd). Je hebt ook opleidingen die van gemiddeld niveau zijn (mbo).
    Dus als iets niet laag is, is het niet per se hoog.
    Als iets niet hoog is, is het niet per se laag.

    Snap je wat ik bedoel?

    Beetje t dom en dommer verhaal?

    Je hebt makkelijke opleidingen op t mbo en opleidingen die je slapend kan doen?

    No offence hoor maar ik heb 1x een week mee gelopen op t mbo en ik had aan t einde t idee dat ik dommer was geworden in plaats van slimmer
     
    En de nieuwe reclames van Old Spice, die deden het vandaag voor mij! :roflol:

    Nieuwe? Staan ze op youtube?
    Epic reclames van hun idd, die ene met die Jetski is denk ik wel het meest epic
     
    mee eens alleen om hoger-beroeps-onderwijs niet "hoog" te noemen is een beetje raar.

    True :o

    Bijna alle Hbo'ers die ik ken doen geen **** en redden het vrij simpel. Beetje als vmbo op de middelbare. Het nakijken op Hbo is trouwens ook een lachertje, een 8 voor een stuk verdriet waar je op vwo niet eens een 4 voor krijgt.
     
    Back
    Naar boven