AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sayer ik weet toch dat ik de kaart weer aan JOU te danken heb.
    doe NU maar meteen die permban...

    Doe jongens...

    Mazzel en neem debiele chrisje mee!
     
    Bedankt ik krijg er dus nog geel voor ook.
    terwijl er helemaal niks aan te reporten valt..

    ongelofelijk k*t forum :rolleyes:
    Als de mod die me de kaart gegeven heeft dit nou is uitlegt ???
    de lol van dat Ray debiel word is ook wel geweest...

    En grappig is dit gewoon niet, leg dit AUB uit........"""
    Ray dit begint erg vermoeiend te worden.

    De forum regels zijn duidelijk; vrouwelijke leden om foto's vragen is not done. Wil je dat toch doen, be my guest maar ga dan niet verbaasd lopen doen. (de uitleg van de gegeven kaart staat ook in de mail die je hebt gekregen). Hele uitleg kan je hier vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/vragen-om-fotos-vrouwensectie-239107/

    En vooraleer je op de titel afgaat:

    mag het in andere secties nog wel? :D
    Vrouwen stalken mag nergens, mannelijke leden trouwens ook niet. Als iemand geen pics wil plaatsen, laat het gaan. Of het moet gaan om een faker met gare stats, maar die komen bij de vrouwen niet voor volgens mij.

    Als jij een post als provocerend ervaart geef jij dit ook aan en ondernemen we ook actie, waarom kan je dat dan niet verdragen bij jezelf?

    Kaarten bespreken is ook tegen de forumregels. Laat het gaan Ray, een gele kaart is zelf niet eens een punt waard, het is enkel maar een waarschuwing.
     
    Vanavond ga ik uit voor de eerste keer sinds nieuwjaar. Ben ik wel aan toe. Dus yay.
     
    Ray dit begint erg vermoeiend te worden.

    De forum regels zijn duidelijk; vrouwelijke leden om foto's vragen is not done. Wil je dat toch doen, be my guest maar ga dan niet verbaasd lopen doen. (de uitleg van de gegeven kaart staat ook in de mail die je hebt gekregen). Hele uitleg kan je hier vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/vragen-om-fotos-vrouwensectie-239107/

    En vooraleer je op de titel afgaat:



    Als jij een post als provocerend ervaart geef jij dit ook aan en ondernemen we ook actie, waarom kan je dat dan niet verdragen bij jezelf?

    Kaarten bespreken is ook tegen de forumregels. Laat het gaan Ray, een gele kaart is zelf niet eens een punt waard, het is enkel maar een waarschuwing.

    Ja jij begint vermoeiend te worden ,

    je ben wel de slechte mod ooit met je walgelijke kaarten...

    zij vraagt hoe ze iets moet bewijzen ik geef dit aan als zodoende en dit is de eerste keer dat ik dit hoor over deze foto´s..
    maar ga lekker je gang en haal wel meteen je link bij mij FB account weg...

    Plus die permban.....
     
    Dat zijn de regels voor vragen van fotos in de vrouwensectie, daar valt dit niet onder geloof ik?
     
    Dat zijn de regels voor vragen van fotos in de vrouwensectie, daar valt dit niet onder geloof ik?

    OOk nog is maar meneer heeft weer wat op mijn account gevonden, en dan schijnt het leuk te zijn om mij dan gewoon maar een kaart te geven...
    want dat verhaal van tatt was dus gewoon waar..


    Nou....
    PB...
     
    Ja jij begint vermoeiend te worden ,

    je ben wel de slechte mod ooit met je walgelijke kaarten...

    zij vraagt hoe ze iets moet bewijzen ik geef dit aan als zodoende en dit is de eerste keer dat ik dit hoor over deze foto´s..
    maar ga lekker je gang en haal wel meteen je link bij mij FB account weg...

    Plus die permban.....

    Kerel hou je eigen toch een rustig man, je bent 40...
    Als jij zo graag van dit forum af wilt dan log je toch gewoon uit, waarom moet je zo kinderachtig gaan doen om een permaban te vragen...
     
    Lichtshow @ vlaanderen, best spectaculair!!
    Als het weerbericht klopt, zal nl straks ook een staaltjé krijgen.
     
    Ray dit begint erg vermoeiend te worden.

    De forum regels zijn duidelijk; vrouwelijke leden om foto's vragen is not done. Wil je dat toch doen, be my guest maar ga dan niet verbaasd lopen doen. (de uitleg van de gegeven kaart staat ook in de mail die je hebt gekregen). Hele uitleg kan je hier vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/vragen-om-fotos-vrouwensectie-239107/

    En vooraleer je op de titel afgaat:



    Als jij een post als provocerend ervaart geef jij dit ook aan en ondernemen we ook actie, waarom kan je dat dan niet verdragen bij jezelf?

    Kaarten bespreken is ook tegen de forumregels. Laat het gaan Ray, een gele kaart is zelf niet eens een punt waard, het is enkel maar een waarschuwing.

    Vragen om foto's in de vrouwensectie
    Dat gaat specifiek over DutchBodybuilding.com forum > BB Algemeen > Vrouwen Bodybuilding en Fitness he ;)

    [disclaimer]Ik ben nu niet de kaart van Ray aan het bespreken, maar de forumregel zelf[/disclaimer]


    Chrisje123 gaat bij mij nu ook op de negeerlijst. Zijn gedrag is irritant maar wat ik nog irritanter vind zijn zijn eindeloze "Reported" posts. Wat kinderachtig is dat zeg.
     
    Vragen om foto's in de vrouwensectie
    Dat gaat specifiek over DutchBodybuilding.com forum > BB Algemeen > Vrouwen Bodybuilding en Fitness he ;)

    [Disclaimer]Ik ben nu niet de kaart van Ray aan het bespreken, maar de forumregel zelf[/Disclaimer]


    Chrisje123 gaat bij mij nu ook op de negeerlijst. Zijn gedrag is irritant maar wat ik nog irritanter vind zijn zijn eindeloze "Reported" posts. Wat kinderachtig is dat zeg.

    Ja weet je waarom ik dat doe, omdat ik zo ook steeds mijn kaarten krijg, omdat JULLIE met zijn alle mij ook lopen te rapporteren, waarom zou ik dat dan niet terug mogen doen ?
     
    Dat zijn de regels voor vragen van fotos in de vrouwensectie, daar valt dit niet onder geloof ik?

    In principe alle secties, vooral omdat op een gegeven moment het uit de klauwen liep in iedere sectie waar een (nieuw) vrouwelijk lid een post plaatste.

    Wordt ook toegelicht in het topic zelf, Sayer heeft die post al geplaatst.
     
    In principe alle secties, vooral omdat op een gegeven moment het uit de klauwen liep in iedere sectie waar een (nieuw) vrouwelijk lid een post plaatste.

    Wordt ook toegelicht in het topic zelf, Sayer heeft die post al geplaatst.

    Wanneer krijgt chrisje een ban?
    In het begin dacht ik dat hij gewoon zo was en dat hij er niets aan kon doen, maar nu lijkt het me toch wel duidelijk dat hij hier gewoon is om iedereen op te naaien, en die gast moet wel een kloontje van iemand zijn...
     
    In principe alle secties, vooral omdat op een gegeven moment het uit de klauwen liep in iedere sectie waar een (nieuw) vrouwelijk lid een post plaatste.

    Wordt ook toegelicht in het topic zelf, Sayer heeft die post al geplaatst.
    Fair enough

    Aan de andere kant vroeg Ray het alleen omdat hij en meerdere andere leden zich afvragen of het geen troll is. Ik neem aan dat de regel die jullie hebben opgesteld voortvloeit uit de coïtusistische bedoelingen achter het vragen om een foto. Aangezien die bedoeling hier niet van toepassing was (althans, daar lijkt het niet op) lijkt mij een bestraffing voor het vragen van een foto aan vrouwelijke leden niet altijd op zijn plaats.
     
    Wanneer krijgt chrisje een ban?
    In het begin dacht ik dat hij gewoon zo was en dat hij er niets aan kon doen, maar nu lijkt het me toch wel duidelijk dat hij hier gewoon is om iedereen op te naaien, en die gast moet wel een kloontje van iemand zijn...

    Wat kom jij nou weer opeens praten, ik heb gewoon me eigen mening. Is misschien iets wat meerdere mensen hier op DBB moeten hebben. En daar komt nog eens bij dat ik niets verkeerd doe
    En ik ben geen kloon..
     
    Back
    Naar boven