MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 150 bankdrukker was lache
     
    Negatieve en Positieve van vandaag.

    Negatieve: Onder plaat kwam tijdens het auto rijden half los. Waarschijnlijk van vandaag gebeurd bij het olie vervangen.
    Morgen terug naar het garage en het laten fixen.

    Positieve: Ik ben al ongeveer 2 jaar lid van de ANWB en ik heb ze dus vandaag voor het eerste keer gebeld omdat het plaat half los zat.
    De beste man is snel gekomen, plaat er afgehaald, mij de schroeven gegeven.
    Olie gecheckt en ik kon gelukkig weer de weg op :D.

    Gelukkig geen ongeluk gebeurd.
     
    Corona Extra na een dagje Washington
     
    Gebruik aub geen het waar je de moet gebruiken. DE olie, DE eerste keer. DE plaat. Kthx
     
    M'n eerste tentamencijfer binnen! 7,6 oh yeah! Nog 3 projecten terugkrijgen en alles is weer binnen :)
     
    net terug van sollicitatie die niet zo goed verliep, werd 5 minuten later opgebeld voor nog een sollicitatie, zometeen dus nog eentje :D
     
    Vast heel sneu, maar ik ben vandaag dolgelukkig met mijn e-smoker :o
    Wel nicotine, geen stinkrook en vieze smaak in je mond. Ik ruik ook eindelijk weer naar mijn parfum ipv een bar.
    Sinds aanschaf geen sigaret meer aangeraakt.
    Doet denken aan een mini-waterpijp. *O*
     
    E-smoker is helaas tijdelijk. Weet niet waarom, maar iedereen die ik ken laat hem na paar weken links liggen. Ze proberen helemaal te stoppen, maar uiteindelijk gaan aan normale sigaretten.
     
    een glimlach van mijn 5 weken oude zoon,laat mij al het slechte van die dag vergeten :-)
     
    Back
    Naar boven