AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ja dat is precies wat ik wil hebben, meer specifiek een audiotape van jou en die turk/mocro die "amuhd" roepen

    zal zien wat ik kan doen

    was net met mn gsm aan het prullen toen ik het geroep weer hoorde, toen terwijl ik aan het terugroepen was proberen mn spraakrecorder te openen, maar was niet op tijd, sorry vriend, is bijna onmogelijk :(
     
    Ok, stel het werkt, dan ben je 20 kilo kwijt, en dan? kap je er mee en blijf je eten zoals je eet en zit het er zo weer aan + meer, de meeste diëten werken wel, het nadeel van een dieet is dat het tijdelijk is... En zodra het afgelopen is dan ga je weer compensatievreten en dan zit het er weer aan..

    Strong redenatie
     
    Strong redenatie

    Ik bedoelde natuurlijk dat je weer gaat eten zoals je voor je dieet at. Er zullen vast mensen zijn die daarna discipline hebben om het vol te houden. Maar meestal zie je toch wel dat ze weer hun oude slechte gewoontes oppakken en weer aankomen.
     
    Vrijdag (weekend) :joint:
    Moes Veranderd haar avatar vaker dan haar ondergoed :eek:
     
    Vrijdag (weekend) :joint:
    Moes Veranderd haar avatar vaker dan haar ondergoed :eek:

    Haha is de eerste x joh! Ohnee, eerste x was m'n hoofd weghalen. Die tel ik niet mee. Waarom let jij zo op mij? :p mijn ondergoed doe ik geen uitspraken over :D
     
    Haha is de eerste x joh! Ohnee, eerste x was m'n hoofd weghalen. Die tel ik niet mee. Waarom let jij zo op mij? :p mijn ondergoed doe ik geen uitspraken over :D

    Ik let niet specifiek op u hoor en ik hoef verders niks te weten over het ondergoed ;)
    en ik :windup: u een beetje want ik kan er normaal gerproken ook wat van (avatar veranderen)..

    Groetjes...
     
    Ik let niet specifiek op u hoor en ik hoef verders niks te weten over het ondergoed ;)
    en ik :windup: u een beetje want ik kan er normaal gerproken ook wat van (avatar veranderen)..

    Groetjes...

    Ohh ik vind alles best hoor, ik neem het allemaal niet zo serieus hier :p en ik heb je avatar nog niet zien veranderen, dus ik zou het niet weten ;)
     
    Back
    Naar boven