AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb mijn laptop tegen de deur kapot gegooid, ben ik nu een slecht persoon?

    ben jij nu srs zo'n emotionele bitch die met dingen gaat gooien als iets niet meezit?
     
    Woensdag verjaardag van me stiefoma en we moeten iets op een kaartje zetten zodat ze een boekie kunnen maken.

    Voor mijn lieve oma,
    U bent nu 90 en heeft nog geen stoma.

    Iemand nog tips?
     
    ben jij nu srs zo'n emotionele bitch die met dingen gaat gooien als iets niet meezit?

    Dat ding had mijn complete iPhone gewist inclusief alle sms'jes die mij vrij zouden pleiten. :o

    Gelukkig heeft de politie nog een back-up en kijkend naar de moeite die zij en de officier doen om die back-up niet te hoeven weten ze ook wat er in staat
     
    Dat ding had mijn complete iPhone gewist inclusief alle sms'jes die mij vrij zouden pleiten. :o

    Gelukkig heeft de politie nog een back-up en kijkend naar de moeite die zij en de officier doen om die back-up niet te hoeven weten ze ook wat er in staat

    Geloof jij het zelf wel ?
     
    Dat ding had mijn complete iPhone gewist inclusief alle sms'jes die mij vrij zouden pleiten. :o

    Gelukkig heeft de politie nog een back-up en kijkend naar de moeite die zij en de officier doen om die back-up niet te hoeven weten ze ook wat er in staat
    correctie, jijzelf:rolleyes:
     
    Vanmiddag sollicitatie bij een bedrijf dat op 1km afstand zit van me huidige job :roflol:

    Schijnt dat ik een goede indruk heb achtergelaten, heb eerste gesprek via een personeelswerf bedrijf gehad, en het feit dat iemand op tweede gesprek mocht komen was schijnbaar een goed teken (ze zijn nogal kieskeurig). De dame waar ik vorige week een gesprek mee had kon mij vertellen dat het salaris rond de 300 ~400 euro meer was als me huidige job
     
    Woensdag verjaardag van me stiefoma en we moeten iets op een kaartje zetten zodat ze een boekie kunnen maken.

    Voor mijn lieve oma,
    U bent nu 90 en heeft nog geen stoma.

    Iemand nog tips?
    Altijd lachen met je extra chromosoma.
     
    vanavond eindelijk weer trainen na een week ziek :D
     
    correctie, jijzelf:rolleyes:

    Nee, ik wilde back-up terug zetten en toen gaf die foutmelding en was back-up opeens corrupt. Alle vorige backups waren ook opeens verdwenen terwijl van alle andere apparaten er minimaal 3 eerdere backups waren.
     
    M'n 2e tentamencijfer binnen, 7,3 :) 2 gehad nog 2 te gaan!

    ---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

    Nee, ik wilde back-up terug zetten en toen gaf die foutmelding en was back-up opeens corrupt. Alle vorige backups waren ook opeens verdwenen terwijl van alle andere apparaten er minimaal 3 eerdere backups waren.

    En dat maakt je dag goed omdat??
     
    Nee, ik wilde back-up terug zetten en toen gaf die foutmelding en was back-up opeens corrupt. Alle vorige backups waren ook opeens verdwenen terwijl van alle andere apparaten er minimaal 3 eerdere backups waren.

    precies, omdat jij te onbekwaam bent om met je materiaal om te gaan, en bovendien iets dat zo belangrijk is dat het je vrij pleit bij een serieuze rechtzaak niet ook op de cloud gooit ter backup:)
     
    precies, omdat jij te onbekwaam bent om met je materiaal om te gaan, en bovendien iets dat zo belangrijk is dat het je vrij pleit bij een serieuze rechtzaak niet ook op de cloud gooit ter backup:)

    Ja dat had ik dus de laatste keer gedaan maar toen ik back-up van de cloud terug wilde zetten was back-up opeens verdwenen.

    Back-up van mijn 2e iPhone, die ik al een jaar niet gebruikt heb, stond er nog wel in :o
     
    Ja dat had ik dus de laatste keer gedaan maar toen ik back-up van de cloud terug wilde zetten was back-up opeens verdwenen.

    Back-up van mijn 2e iPhone, die ik al een jaar niet gebruikt heb, stond er nog wel in :o

    ik ben nog nooit iets kwijtgeraakt dat ik niet wilde kwijtraken, dat ligt dus volledig aan jou jasper:o
     
    ik ben nog nooit iets kwijtgeraakt dat ik niet wilde kwijtraken, dat ligt dus volledig aan jou jasper:o

    Ja want als je in de gevangenis zit kun je je telefoon wissen? :roflol:
     
    Net ruzie gehad met een bejaarde vrouw.

    Stond op de trein te wachten, zij ook. Toen de trein aankwam en iedereen uitstapte besloot mevrouw dat ze niet kon wachten en dat ze opperrecht had als bejaarde. Ze duwde gewoon een uitstappende persoon aan de kant en wilde naar binnen stappen. Toen zei ik heel netjes: "mevrouw, het is de bedoeling dat de mensen eerst uitstappen, daarna is er genoeg plek voor u om te gaan zitten. Dat geldt ook voor u" nou die oude tang draaide zich om en ik kreeg toch een tirade over me heen. Vond het wel grappig. Dus ik zeg: nou en dan zeggen ze wat van de jeugd van tegenwoordig.

    Ik heb een hekel aan onbeschoft gedrag, maar kan ook wel weer lachen om zon situatie :p
     
    Back
    Naar boven