MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ben er nog lang niet tevreden mee, hoop toch dit jaar de 150 bench en 100mp te halen met bw onder de 100 ... we zullen zien

    inkjet-hypodermic-needle-2.jpg
     
    Ik rij vandaag van het werk naar huis met mijn dienstwagen (ik geef rijles) en ik kom aan een kruispunt en vlam gewoon door (geen voorrang maar who gives a ****). Ik zag nog net een bejaarde in een oud wrak die mij net kon ontwijken. Begint die ouwe gek achter mij te rijden en met z'n grootlichten te spelen als een mongool. Toen ik afsloeg aan de lichten stapte die bejaarde dus uit om mij uit te schelden en bedreigen, foto nemen en nog wat opschrijven. Als hij naar m'n baas stapt zorg ik er wel voor dat ik z'n Poolse hoer neuk. Z'n dochters zal ik ook aan m'n BWC rijgen. :roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    Ik rij vandaag van het werk naar huis met mijn dienstwagen (ik geef rijles) en ik kom aan een kruispunt en vlam gewoon door (geen voorrang maar who gives a ****). Ik zag nog net een bejaarde in een oud wrak die mij net kon ontwijken. Begint die ouwe gek achter mij te rijden en met z'n grootlichten te spelen als een mongool. Toen ik afsloeg aan de lichten stapte die bejaarde dus uit om mij uit te schelden en bedreigen, foto nemen en nog wat opschrijven. Als hij naar m'n baas stapt zorg ik er wel voor dat ik z'n Poolse hoer neuk. Z'n dochters zal ik ook aan m'n BWC reigen. :roflol:

    In dat soort situaties altijd de mobiele telefoon afpakken en kapot trappen...
     

    nah

    srs

    ---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

    Ik rij vandaag van het werk naar huis met mijn dienstwagen (ik geef rijles) en ik kom aan een kruispunt en vlam gewoon door (geen voorrang maar who gives a ****). Ik zag nog net een bejaarde in een oud wrak die mij net kon ontwijken. Begint die ouwe gek achter mij te rijden en met z'n grootlichten te spelen als een mongool. Toen ik afsloeg aan de lichten stapte die bejaarde dus uit om mij uit te schelden en bedreigen, foto nemen en nog wat opschrijven. Als hij naar m'n baas stapt zorg ik er wel voor dat ik z'n Poolse hoer neuk. Z'n dochters zal ik ook aan m'n BWC reigen. :roflol:

    :roflol:
     
    Sinds die klap op mijn schouder 3.5 weken geleden voor het eerst borst geprobeerd. Rustig opgebouwd om te kijken hoe of wat en zonder enkele moeite toch 5x90 BP.
     
    Kijk ook hoe hij staat te trillen en te wiebelen :roflol: wat een clown
     
    Oke het is een stuk boven parallel, maar hij traint tenminste zijn benen, en dat kun je zeker niet van iedereen zeggen.

    goeie zelfreflectie sander !
     
    Ik rij vandaag van het werk naar huis met mijn dienstwagen (ik geef rijles) en ik kom aan een kruispunt en vlam gewoon door (geen voorrang maar who gives a ****). Ik zag nog net een bejaarde in een oud wrak die mij net kon ontwijken. Begint die ouwe gek achter mij te rijden en met z'n grootlichten te spelen als een mongool. Toen ik afsloeg aan de lichten stapte die bejaarde dus uit om mij uit te schelden en bedreigen, foto nemen en nog wat opschrijven. Als hij naar m'n baas stapt zorg ik er wel voor dat ik z'n Poolse hoer neuk. Z'n dochters zal ik ook aan m'n BWC rijgen. :roflol:

    hahaha leuk moet dat poolse hoer nou ?? en weer gefapt op miley aka justin bieper
     
    Ik mag van de fysio weer dumbell press doen

    15x3kg :o
     
    111,3kg da fak
     
    111,3kg da fak

    Strooong capri sonne is stroong

    ---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

    Op hoeveel mg appelsientje zit je nu?
     
    Net terug van de gym, was lekker rustig! Eindelijk een x.
     
    Strooong capri sonne is stroong

    ---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

    Op hoeveel mg appelsientje zit je nu?
    5gram
     
    Ik denk dat Mat me leuk vind..:o

    1h4jzb.png
     
    Back
    Naar boven