AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ja, alsnog 10KG meer dan mijn zusje:o
Ook daar mag je trots op zijn.

Ooh yeaaahhh :cool:
En deadlift 82,5 (die 2,5 doet het 'em he? :cool:)
Squat loopt gewoon zuur veel achter :(
 
Is het niet veel handiger als we gewoon alle Wajongers laten 'verdwijnen', dan is het probleem in 1x opgelost. Je doet hun familie waarschijnlijk nog een gunst ook, die zijn allang blij als ze die constante zorg niet meer hoeven te leveren.

Ben er niet op tegen kan ik je vertellen..
 
Ooh yeaaahhh :cool:
En deadlift 82,5 (die 2,5 doet het 'em he? :cool:)
Squat loopt gewoon zuur veel achter :(

Ik denk dat iWJ je wel kan helpen met je squat.
Hij squat inmiddels 20x 180KG!
 
Mocht ze DBB ooit vinden, ga ik haar niet tegenhouden om een log te starten oid.
Alleen haal ik het niet in me hoofd om haar zelf op dit forum te krijgen.
Ze traint wel serieus nu met een 2 daagse UB/LB schema.
 
Is het niet veel handiger als we gewoon alle Wajongers laten 'verdwijnen', dan is het probleem in 1x opgelost. Je doet hun familie waarschijnlijk nog een gunst ook, die zijn allang blij als ze die constante zorg niet meer hoeven te leveren.
Wajong bestaat toch al lang niet meer? Deel is nu toch Gkracht?
Wij hebben op t werk twee van die meisjes voor de afwas, ramen, was enzo. Werken daarvoor prima en betaal je maar 35% voor?
Vergt een beetje creativiteit om te zorgen dat ze hun draai vinden, maar ze doen t nu prima :)
 
Is het niet veel handiger als we gewoon alle Wajongers laten 'verdwijnen', dan is het probleem in 1x opgelost. Je doet hun familie waarschijnlijk nog een gunst ook, die zijn allang blij als ze die constante zorg niet meer hoeven te leveren.

Wajong is gewoon voor minder capabele mensen, niet gehandicapten. Zoveel zorg hebben die niet nodig.

Nichtje van mij is gehandicapt geboren, kan niets en kostte vorig jaar 200.000 euro aan zorgkosten. Probleem gezinnen kosten jaarlijks 65.000 euro. Overvallers in de gevangenis kosten 217 euro per dag, dat betekend dat die gezwellen die die scheidsrechter dood trapten 160.000 euro per stuk kosten voor de maatschappij, ex gerechtskosten.

Ik denk dat voor je wajongers een spuit wilt geven er een heleboel voor in de rij staan.
 
Ben hier op stage, maar het is erg rustig.

Zegt de receptioniste in eens: ja hier heb je een controller ga maar xboxen. :roflol:
 
O ja on topic, wat lekker rustig weer nu het weer op negeer staat..:D:klink:
 
Boete gekregen terwijl auto in Deventer stond, ik les had en de overtreding 100 km verder begaan is.

Is this real life, lijkt er op dat in 1 klap gps tracker terug verdient is :roflol:
 
hij is geen dubbeltje andes zou hij niet zoveel posts hebben, die jongen is gewoon retarded hij acteert niet.
 
Back
Naar boven