Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

je kan t m niet kwalijk nemen dat hij je niet vertrouwt. Denk dat velen op dbb bij jou de indruk krijgen dat je daar nul ****s om zou geven.


beetje kort door de bocht

Korte bochten snel thuis!
 
Daarom deed ik het tijd geleden via pm, had het dan echt niet op dbb gezet hoor als hij eerlijk was geweest.
Er wordt niet getest bij sterkste man.

Ja nogal ja, als je kuurt dan slaan pr's nergens meer op omdat het door de kuurtjes komt. Jas er nog een spuitje extra bij en je hebt zo weer 10kg extra met een oefening.

hahaha wat ben jij toch ook simpel man;p spuitje erin en relaxen and all the muscles are coming;p
 
hahaha wat ben jij toch ook simpel man;p spuitje erin en relaxen and all the muscles are coming;p

Idd, zonder kuren is het al niet zo ingewikkeld dus met kuren zal het er niet ingewikkelder op worden ofzo.
 
Op dbb moet je helemaal nergens voor uitkomen , tenzij je door een groepering achterlijke afgemaakt wil worden...
oneens, gebeurt alleen als je een mongool bent.
 
Maar ovosnovo of het nou wel of niet is wat maakt jou dat uit?
 
Ik snap best dat als iemand juiced er niet voor uit komt, ik zou dat persoonlijk ook niet doen. Puur omdat het in de maatschappy niet geaccepteerd word. Daarbij komt ook nog is dat er vaak jaloezie op komt treden, mensen die niet kuren gaan vaak kuurders in een ander daglicht zetten, ofja niet echt slecht daglicht maar gaan vaak zeggen dat heel veel van de prestaties daardoor komt. Daarbij komt ook nog dat je dan totaal geen respect krijgt van mensen die niet sporten omdat die volledig denken dat het alleen door de roids komt, deze mensen zien niet hoe hard je er alsnog je best voor moet doen, hun zien alleen de roids. Verder denk ik dat Mike wel natty is, hoor wel eens wat van die jongen en traint er al lang voor.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Maar ovosnovo of het nou wel of niet is wat maakt jou dat uit?

Pak het op als compliment ;)
 
imo moet je er gewoon voor durven uitkomen.. maja altijd het gebitch van de non gebruikers tegen de gebruikers.
 
butthurt steroid users incoming

:treuren:

:haha:
 
imo moet je er gewoon voor durven uitkomen.. maja altijd het gebitch van de non gebruikers tegen de gebruikers.

Leg eens uit, waarom zou je er perse voor uit moeten komen ?
Ik vind eigenlijk dat iedereen zijn bek gewoon moet houden en op zijn eigen moet letten.
Wat maakt het nu weer uit of iemand anders nou roid ?
 
Maar ovosnovo of het nou wel of niet is wat maakt jou dat uit?

Ongemerkt vergelijk ik me met andere mensen die niet kuren, en als iemand dan grote stappen maakt dan ga ik aan mezelf twijfelen. Vooral als ik het op de man af hebt gevraagd en ik krijg dan een ontkennend antwoord.
Als ik dan later via via hoor dat de koelkast vol staat dan voel ik me verdoet en dan ga ik me irriteren aan prfilmpjes (wat mijn probleem is en niet de jouwe).

Maar zoals ik al aangaf iedereen moet lekker doen wat ie doet of niet doet. En bij mij voelt het goed als ik af en toe ff me hartje lucht.
 
Zoals met vrijwel alles geldt: kom ervoor uit als jij dat wilt. Wil je dat niet, lekker voor jezelf houden.
De rest heeft dat maar te respecteren, klaar..
 
Leg eens uit, waarom zou je er perse voor uit moeten komen ?
Ik vind eigenlijk dat iedereen zijn bek gewoon moet houden en op zijn eigen moet letten.
Wat maakt het nu weer uit of iemand anders nou roid ?

Zou ook kunnen zeggen dat het niks aan gaat ofzo, dat is iig niet liegen oid.
 
Ongemerkt vergelijk ik me met andere mensen die niet kuren, en als iemand dan grote stappen maakt dan ga ik aan mezelf twijfelen. Vooral als ik het op de man af hebt gevraagd en ik krijg dan een ontkennend antwoord.
Als ik dan later via via hoor dat de koelkast vol staat dan voel ik me verdoet en dan ga ik me irriteren aan prfilmpjes (wat mijn probleem is en niet de jouwe).

Maar zoals ik al aangaf iedereen moet lekker doen wat ie doet of niet doet. En bij mij voelt het goed als ik af en toe ff me hartje lucht.

je eigen mindset proberen te veranderen. Ik vergelijk mezelf ook niet meer met anderen want word ik depressief van
 
Ongemerkt vergelijk ik me met andere mensen die niet kuren, en als iemand dan grote stappen maakt dan ga ik aan mezelf twijfelen. Vooral als ik het op de man af hebt gevraagd en ik krijg dan een ontkennend antwoord.
Als ik dan later via via hoor dat de koelkast vol staat dan voel ik me verdoet en dan ga ik me irriteren aan prfilmpjes (wat mijn probleem is en niet de jouwe).

Maar zoals ik al aangaf iedereen moet lekker doen wat ie doet of niet doet. En bij mij voelt het goed als ik af en toe ff me hartje lucht.

regel 8: als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook.
dadelijk ga je nog aan jezelf twijfelen door clowns zoals hoody:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

je eigen mindset proberen te veranderen. Ik vergelijk mezelf ook niet meer met anderen want word ik depressief van

dit, zou allang zelfmoord hebben gepleegd als IK dat deed:roflol:
 
Zou ook kunnen zeggen dat het niks aan gaat ofzo, dat is iig niet liegen oid.

Ja oke dat klopt, maar vaak vullen mensen hun antwoord dan al wel in he.
Maar stel nou dat diegene wel echt natty is, waarom zou die dan daarover liegen ?
Daar komt nog eens bij dat jij dan boos bent omdat diegene eerlijk de waarheid verteld
 
regel 8: als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook.
dadelijk ga je nog aan jezelf twijfelen door clowns zoals hoody en eddine:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------



dit, zou allang zelfmoord hebben gepleegd als IK dat deed:roflol:

Ik ben naief (me auto is vorig jaar niet voor niks gesloopt en ben 2 weken geleden niet voor niks op me bakkes geslagen) en ga altijd uit van het goede van mensen en dat ze niet liegen.
 
Ik ben naief (me auto is vorig jaar niet voor niks gesloopt en ben 2 weken geleden niet voor niks op me bakkes geslagen) en ga altijd uit van het goede van mensen en dat ze niet liegen.

Wat is daar de reden dan achter dat je auto gesloopt was ?
 
Wat is daar de reden dan achter dat je auto gesloopt was ?

Dat ik een tbser wou helpen maar niet voor hem wou zeiken toen de reclassering langskwam omdat ik niet het gevoel dat ik hem daarmee zou helpen.

:o
 
Back
Naar boven