AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: Als ik er ooit een opmerkingen over maakte, werd er keihard gehaat op mij. Maar nu mag er ineens openlijk over Mike z'n gebruik gepraat worden?
     
    :roflol: Als ik er ooit een opmerkingen over maakte, werd er keihard gehaat op mij. Maar nu mag er ineens openlijk over Mike z'n gebruik gepraat worden?

    Niemand neemt deze downie serieus.
     
    Ja jij bent wel het levend bewijs dat dat niet zo is

    hqdefault.jpg
     
    Ongemerkt vergelijk ik me met andere mensen die niet kuren, en als iemand dan grote stappen maakt dan ga ik aan mezelf twijfelen. Vooral als ik het op de man af hebt gevraagd en ik krijg dan een ontkennend antwoord.
    Als ik dan later via via hoor dat de koelkast vol staat dan voel ik me verdoet en dan ga ik me irriteren aan prfilmpjes (wat mijn probleem is en niet de jouwe).

    Maar zoals ik al aangaf iedereen moet lekker doen wat ie doet of niet doet. En bij mij voelt het goed als ik af en toe ff me hartje lucht.


    Dus stiekem ben je gewoon jaloers? Met je huil me een riviertje. Lekker volwassen. Respecteer mede lifters gewoon en wees blij voor elkaars PRs, ongeacht wat men gebruikt of niet gebruikt.
     
    Dus stiekem ben je gewoon jaloers? Met je huil me een riviertje. Lekker volwassen. Respecteer mede lifters gewoon en wees blij voor elkaars PRs, ongeacht wat men gebruikt of niet gebruikt.

    Hoe kan ik nou jaloers zijn op iets wat ik nooit zou willen doen?
    Ik vind het alleen triest dat er over gelogen wordt en er gedaan wordt alsof ze de pr's halen door goed bezig te zijn.
     
    Hoe kan ik nou jaloers zijn op iets wat ik nooit zou willen doen?
    Ik vind het alleen triest dat er over gelogen wordt en er gedaan wordt alsof ze de pr's halen door goed bezig te zijn.

    afhankelijk van wat die pr's zijn kunnen ze ook extreem goed bezig zijn. Als jij je voeding en training verkloot zullen er mss nog wel wat kg's aankomen tijdens je cycle, maar lang niet zoveel als wnn je alles goed doet.
    /broscience
     
    Hoe kan ik nou jaloers zijn op iets wat ik nooit zou willen doen?
    Ik vind het alleen triest dat er over gelogen wordt en er gedaan wordt alsof ze de pr's halen door goed bezig te zijn.


    Je bent jaloers dat hun sneller vooruit gaan dan jou en je hebt schijnbaar issues waarbij je jezelf moet vergelijken met anderen.

    En nogmaals als je zo makkelijk PRs zou breken door maar los en raak te spuiten nou dan zouden er bij mijn gym al veel cutlers en heaths moeten rondlopen :o
     
    Je bent jaloers dat hun sneller vooruit gaan dan jou en je hebt schijnbaar issues waarbij je jezelf moet vergelijken met anderen.

    En nogmaals als je zo makkelijk PRs zou breken door maar los en raak te spuiten nou dan zouden er bij mijn gym al veel cutlers en heaths moeten rondlopen :o

    Die mensen eten er niet fatsoenlijk bij en snappen niet wat goede oefeningen zijn. Als je dat wel weet en doet en je traint fatsoenlijk dan kun je belachelijk hard vooruit gaan.

    En nogmaals ik ben er niet jaloers op, ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken en weet dat ik het op een fatsoenlijke manier doe.
     
    Die mensen eten er niet fatsoenlijk bij en snappen niet wat goede oefeningen zijn. Als je dat wel weet en doet en je traint fatsoenlijk dan kun je belachelijk hard vooruit gaan.

    En nogmaals ik ben er niet jaloers op, ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken en weet dat ik het op een fatsoenlijke manier doe.

    Zolang je maar geen mr10 sites gaat maken is goed :P
     
    Wel toffe actie van de verkoopster @ Action. Ik heb ong 3 jaar een digitale weegschaal van de Action gekocht en ongeveer 2 weken ging ie kapot. Dus ik (dezelfde) nieuwe gehaald, maar deze was na een week al kapot :(. Dus ik vandaag terug om een andere kopen (wilde eigenlijk analoge) maar die hadden ze niet dus maar weer dezelfde gekocht. Vrouwtje achter de kassa zei; weet je wat je je doet, pak die kapotte en doe hem in deze nieuwe verpakking en bewaar deze bon en breng hem dan terug. Best aardig :)
     
    Als jij je daardoor beter voelt, moet je vooral zo blijven denken ;)
     
    Die mensen eten er niet fatsoenlijk bij en snappen niet wat goede oefeningen zijn. Als je dat wel weet en doet en je traint fatsoenlijk dan kun je belachelijk hard vooruit gaan.


    zie meneer goede genen hier onzin lopen verkondigen:roflol:

    En nogmaals ik ben er niet jaloers op, ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken en weet dat ik het op een fatsoenlijke manier doe.
    het is geen wedstrijd, een fysiek bouw je op voor jezelf:eyes:
    Welke manier je ook kiest is een fatsoenlijke manier. Pas als je zoals hoody anderen gaat afkraken ben je een mongool.
     
    Laatst bewerkt:
    HAHAHA GO! Angelus !! :cheer::cheer:
    Ik ben voor JOU...
     
    zie meneer goede genen hier onzin lopen verkondigen:roflol:


    het is geen wedstrijd, een fysiek bouw je op voor jezelf:eyes:
    Welke manier je ook kiest is een fatsoenlijke manier. Pas als je zoals hoody anderen gaat afkraken ben je een mongool.

    Gooi het maar weer op genen......
    Of doel je er op dat me vader de 40 niet heeft gehaald dmv zelfmoord, en zijn broers en vader idem dito. Of bedoel je de kant van me moeder waarbij iedereen krankzinnig is?


    En ik heb volgens mij niemand lopen uitmaken voor een mongool, en ik heb ook gezegd dat het mijn probleem is.
     
    Kan misschien iedereen gewoon stoppen over die Natty discussie en gewoon weer on topic gaan ?

    Ot: flinke spierpijn in me schouders, heerlijk aangepakt gisteren
     
    Back
    Naar boven