AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lekker potje mee gevoetbald met een ander team; 7-0 verloren, ze gingen vechten met elkaar en 2 zijn gestopt met voetbal.

    Je kan dus wel stellen dat ik daar echt een topwedstrijd gehad heb.
     
    Lekker potje mee gevoetbald met een ander team; 7-0 verloren, ze gingen vechten met elkaar en 2 zijn gestopt met voetbal.

    Je kan dus wel stellen dat ik daar echt een topwedstrijd gehad heb.

    Laat me raden het 5e divisie 7 :)
    jij wel heel nog ?
     
    Secret Eaters op TLC :D lachen
     
    Laat me raden het 5e divisie 7 :)
    jij wel heel nog ?

    A-junioren, 3de klasse. Komt neer op luie zeikerds, veel fysiek contact en knudde voetbal :roflol:

    Als B-speler zijnde die toevallig wat groter is dan leeftijdsgenoten ben je nogal vaak de lul om mee te gaan met dit team.
     
    En vandaag 85*15....

    dat en zon.

    Meh, ik ben snel tevreden :)

    FF gecheckt of ik ook nog zwaarder werk kan doen ... een dubbel met 120 en 3 singles met 125... Yeah ik denk dat een 130'er er wel ingezeten had zonder al dat voorwerk.

    Niet slecht voor een week of 4 werk :D Nu eens kijken of dat nog wat verder te boosten valt. 3 plates lijkt me toch wel weer een mooie mijlpaal en aangezien ik toch nog niet kan hardlopen....
     
    Secret Eaters op TLC :D lachen

    Die lui hebben zon gigantische plaat voor hun kop xD laatst een vrouw. Was vet veel aangekomen maar ze had toch geeeeeeen idee waarom. Ze at nauwelijks wat. 1300 kcal per dag max. Nou dat was dus 4x zoveel xD
     
    Die lui hebben zon gigantische plaat voor hun kop xD laatst een vrouw. Was vet veel aangekomen maar ze had toch geeeeeeen idee waarom. Ze at nauwelijks wat. 1300 kcal per dag max. Nou dat was dus 4x zoveel xD

    Haha ja ze gokken hun eten altijd rond de 1500 kcal :roflol:
    Best zielig hoor, ik ben blij dat ik nu beter met eten om kan gaan dan eerst ;)
     
    Iemand vanmorgen z'n smoel zien stoten in de gym. Opzich niet grappig maar liep daarna tegen z'n matti te verkondigen dat er niks aan de hand was en hij al zovaak klappen had gehad in de stad dat dit niks voorstelde. Toen ik daarna naar de plee moest zag ik 'm een traan wegvegen voor de spiegel, heb 'm wel heel even uitgelachen.
     
    Zag onderaan deze dbb pagina een reclame voor de nieuwe Hgh protein bar van XXL nutrion.
    Zou zo'n bar echt werken en qua groeihormonen het zelfde effect hebben als hgh injects of is het een onzin product?

    Hgh en protein samen in 1 lekkere reep klinkt voor mij te mooi om waar te zijn.

    Omdat de adds steeds veranderen:


    14c4jlj.jpg
     
    xxl is beter dan b&f heb je dan niet naar getxxl geluisterd skyblazer
     
    portfolio van mijn opleiding fitnesstrainer a goedgekeurd :) nu alleen nog praktijk
     
    xxl is beter dan b&f heb je dan niet naar getxxl geluisterd skyblazer

    Waarom zou het beter zijn? Volgens mij is b&f precies hetzelfde in een minder schreeuwende verpakking voor minder.
     
    ja echt die whey is zoveel beter

    man, zou angelus misschien daarom geen gains maken?
     
    Back
    Naar boven