MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De whey van XXL en B&F verschillen toch wel best veel vind ik
     
    vind het eigenlijk reuze meevallen

    en 't zijn zeker geen verschillen die het verschil gaan verschil schillen
     
    Het is heel simpel. B&F sponsor je Jesse mee, XXL niet. Kies maar.
     
    Waarin dan? Heb ze van xxl nog nooit gehad omdat ik ze in vergelijking met B&F vrij prijzig vind.

    Probeer ze maar eens allebei, ik heb geen zin hier weer een ellenlang discussie te openen waar dan weer de helft van de posts verwijderd gaan worden ;)
     
    naja ze kunnen qua smaak verschillen, maar qua ingrediënten val 't allemaal wel reuze mee

    vind die van b en f lekker dus zie geen reden om xxl te kopen
     
    jesse word gesponsord door b&f hij heeft hun ook gratis reclame gegeven meteen bij spuiten en ppen.
     

    ha ik heb je ingehaald
    tumblr_mnygoxoX801qhonq7o1_400.gif
     
    Ik flikker toch overal havermout door dus smerig is het sowieso wel.
     
    jesse word gesponsord door b&f hij heeft hun ook gratis reclame gegeven meteen bij spuiten en ppen.

    ja toen ik zag datjesse gesponsord werd was het voor me duidelijk dat elke idioot een sponsor kan regelen.

    mij is het ook gelukt


    maar ik ben dan ook super duper talent en een erg knappe jongen
     
    Zag onderaan deze dbb pagina een reclame voor de nieuwe Hgh protein bar van XXL nutrion.
    Zou zo'n bar echt werken en qua groeihormonen het zelfde effect hebben als hgh injects of is het een onzin product?

    Hgh en protein samen in 1 lekkere reep klinkt voor mij te mooi om waar te zijn.

    Omdat de adds steeds veranderen:


    14c4jlj.jpg

    En ik maar denken dat B&F de enige was met retarted marketing:roflol:
     
    Zag onderaan deze dbb pagina een reclame voor de nieuwe Hgh protein bar van XXL nutrion.
    Zou zo'n bar echt werken en qua groeihormonen het zelfde effect hebben als hgh injects of is het een onzin product?

    Hgh en protein samen in 1 lekkere reep klinkt voor mij te mooi om waar te zijn.

    Omdat de adds steeds veranderen:


    14c4jlj.jpg

    goeie fotosoep sky
     
    Back
    Naar boven