Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha.. dat gaat bij angelus niet op denk ik..
     
    Als je een trage telefoon hebt zoals ik, kan je nog wel een eind komen. Toch is mijn record maar zo'n 62 :(
     
    k*t impossible stand:roflol:
    ik stop ermee voor eeuwig :o
     
    hell waar haal jij die filmpjes vandaan ik schijt in m.n broek van het lachen hier :roflol

    zo.n trap overleef je toch niet als kind imo keep them coming hell

    ---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------



    is net wat hell zegt ik hoor heel rare verhalen over dat spel mensen agressief zelfmoord vechten etc
    vertelde mijn dochter ook al

    moet je niet on aas zitten word je echt para denk ik :exactly:

    9gag.com ;)

    Soms gewoon google, bijvoorbeeld: ''fail gif'' intypen en dan een site opnenen

    tumblr_n0olg2tZhw1t0cscho1_400.gif
     
    Ik snap srs niet hoe sommigen niet voorbij de 5 komen op flappy bird, ik had na een uurtje spelen iets in de 70 en heb 't van m'n mobiel gegooid :roflol:
     
    Dat flappy bird is echt het meest slechte stukje programmeerwerk ooit. Die bounding box van dat beest klopt voor geen neuk.
     
    Dat flappy bird is echt het meest slechte stukje programmeerwerk ooit. Die bounding box van dat beest klopt voor geen neuk.

    iemand is boos dat hij tegen een buis is aangevlogen:o
     
    Dat flappy bird is echt het meest slechte stukje programmeerwerk ooit. Die bounding box van dat beest klopt voor geen neuk.

    uitvinder is intussen wel miljonair
     
    Lol ik kom bij die flappy bird niet eens voorbij het eerste level, heb de app maar gelijk weer verwijdert..
     
    flappy bird is dat voor smartphone.
     
    Die man die flappy bird bedacht heeft loopt mooi binnen met zo'n k*t spel.. 37.000 in de week loon
     
    Reclamestunt, joh.

    Waarom? Het is al bekend, daardoor meer bekendheid proberen te krijgen heeft geen zin. Ik zou het er ook afhalen als het mijn spel was en het heeft zoveel agressie en dergelijke teweeg gebracht.
     
    Waarom? Het is al bekend, daardoor meer bekendheid proberen te krijgen heeft geen zin. Ik zou het er ook afhalen als het mijn spel was en het heeft zoveel agressie en dergelijke teweeg gebracht.

    Waarom zou je het er af halen ? Je bankrekening blijft maar vol stromen met geld dan..
    Ik had lekker schijt aan al die mensen die hun telefoon kapot maken omdat ze het spel niet kunnen winnen
     
    Back
    Naar boven