XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Had jij dat ook niet met Mikeo over mogelijk AAS gebruik..?:o

Dat was niet diepgaand, ik zei alleen dat hij een kuurhoofd had. Maar volgens hem had hij dat voor zijn anabolen kuurtjes ook al.

Hoe noem je dat tussen ons dan klootzak?

Ik vind jou maar een lelijke spast. Elke x als ik wat verstandigs zeg op dit forum dan kom jij weer met een of ander onderzoek waarmee je mijn integerheid probeert te ontgronden vuile huichelende huichelaar.
Maar ik klik niet op je links, ik kijk wel uit straks heb ik weer zo'n gaar virusscherm in het gebrekkig nederlands dat ik 50 euro moet overmaken naar de politie omdat ik anders een pedo ben.
 
Ik vind jou maar een lelijke spast. Elke x als ik wat verstandigs zeg op dit forum dan kom jij weer met een of ander onderzoek waarmee je mijn integerheid probeert te ontgronden vuile huichelende huichelaar.
Maar ik klik niet op je links, ik kijk wel uit straks heb ik weer zo'n gaar virusscherm in het gebrekkig nederlands dat ik 50 euro moet overmaken naar de politie omdat ik anders een pedo ben.

+1:roflol::roflol::roflol:
 
Dat was niet diepgaand, ik zei alleen dat hij een kuurhoofd had. Maar volgens hem had hij dat voor zijn anabolen kuurtjes ook al.



Ik vind jou maar een lelijke spast. Elke x als ik wat verstandigs zeg op dit forum dan kom jij weer met een of ander onderzoek waarmee je mijn integerheid probeert te ontgronden vuile huichelende huichelaar.
Maar ik klik niet op je links, ik kijk wel uit straks heb ik weer zo'n gaar virusscherm in het gebrekkig nederlands dat ik 50 euro moet overmaken naar de politie omdat ik anders een pedo ben.
Ik noem dit diepgaand. Dus.

hou je bek, HOU JE BEK!
 
but+the+teddy+bear+wont+be+seeing+you+later+_425bd11f3bc84d25db89efd8cfc0b808.jpg
 

Jij moet je bek houden, het is dat ik niet weet waar belgie woont anders had je naar je auto fiets fiets al lang gesloopt raar persoon dat je bent.
Ik noem dit diepgaand. Dus.


hou je bek, HOU JE BEK!

Geen wonder dat mister10 jou niet kan uitstaan, wat ben jij een naar iemand zeg. Jeemenikkele man zelden zo'n akelig individueel individu meegemaakt op internet.
 
hoody ik geloof dat je natty bent hoor

ik kan er ook niet tegen als mensen mij van kuren beschuldigen
is nog nooit gebeurd
weak as ****
I cry evertim
 
Jij moet je bek houden, het is dat ik niet weet waar belgie woont anders had je naar je auto fiets fiets al lang gesloopt raar persoon dat je bent.


Geen wonder dat mister10 jou niet kan uitstaan, wat ben jij een naar iemand zeg. Jeemenikkele man zelden zo'n akelig individueel individu meegemaakt op internet.
Gerapporteerd voor provocatie en belediging.
 
Gerapporteerd voor provocatie en belediging.

Het was niet me bedoeling het internet in een naar daglicht te zetten.

Ik bied met verontschuldigende excuses aan.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

hoody ik geloof dat je natty bent hoor

ik kan er ook niet tegen als mensen mij van kuren beschuldigen
is nog nooit gebeurd
weak as ****
I cry evertim

Hou je lelijke anabolen kuurtjesbek dicht steroïden gebruiker!
 
Het was niet me bedoeling het internet in een naar daglicht te zetten.

Ik bied met verontschuldigende excuses aan.
Ongerapporteerd. Laat dat een waarschuwing zijn geweest...
 
hoody ik geloof dat je natty bent hoor

ik kan er ook niet tegen als mensen mij van kuren beschuldigen
is nog nooit gebeurd
weak as ****
I cry evertim


but+the+teddy+bear+wont+be+seeing+you+later+_425bd11f3bc84d25db89efd8cfc0b808.jpg
 
BLIJKBAAR NIET! Gerapporteerd.

De mods weten van mijn beperkte beperkingen met beperkingen af en staan in contact met mijn begeleidende begeleiders die mij begeleiden.

ik ben nait bange
 
Back
Naar boven