MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hier kan ik op alle 3 de berichten heel kort antwoorden: Nee

    Liefde moet wel van 2 kanten komen he. Het zal me niks verbazen als chris op deze manier wat anders ernaast gaat zoeken om zijn liefde kwijt te kunnen. Die beste man blijft maar geven en het enige wat jij doet is ontvangen.
     
    Liefde moet wel van 2 kanten komen he. Het zal me niks verbazen als chris op deze manier wat anders ernaast gaat zoeken om zijn liefde kwijt te kunnen. Die beste man blijft maar geven en het enige wat jij doet is ontvangen.

    Vrouwen zijn toch ook bedoeld om te ontvangen?
     
    Liefde moet wel van 2 kanten komen he. Het zal me niks verbazen als chris op deze manier wat anders ernaast gaat zoeken om zijn liefde kwijt te kunnen. Die beste man blijft maar geven en het enige wat jij doet is ontvangen.

    Ik geef die jongen groot gelijk. De liefde komt idd maar van 1 kant. Sorry chrisje maar ik wil je liefde niet. Ik weet het, hard om dit te horen uitgerekent op Valentijnsdag. Zoek je geluk maar bij een meid die je liefde wel waardeert.
     
    Ik geef die jongen groot gelijk. De liefde komt idd maar van 1 kant. Sorry chrisje maar ik wil je liefde niet. Ik weet het, hard om dit te horen uitgerekent op Valentijnsdag. Zoek je geluk maar bij een meid die je liefde wel waardeert.

    Doe niet zo kinderachtig godverdome
     
    je blijft hem wel lang aandacht geven marloes, voor iemand die niet geintereseerd is.
     
    Ik geef die jongen groot gelijk. De liefde komt idd maar van 1 kant. Sorry chrisje maar ik wil je liefde niet. Ik weet het, hard om dit te horen uitgerekent op Valentijnsdag. Zoek je geluk maar bij een meid die je liefde wel waardeert.

    Onmogelijke opdracht
     
    je blijft hem wel lang aandacht geven marloes, voor iemand die niet geintereseerd is.

    Psies volgens mij zegt haar gevoel hele andere dingen dan haar verstand. Ik zou zeggen volg je gevoel moess, spring in het diepe.
     
    Mooi ook om te zien dat ik niet de enige ben die ziet dat moess helemaal gek is op chris.
     
    gwoon willem :roflol:
    15__800.jpg
     
    Willem kent zijn prioriteiten.
     
    poetin kent zijn prioriteiten.

    Poetin heeft geen schijn van kans, terwijl Peewee weet dat hij een heerlijk biertje achterover gaat tikken.
     
    Vandaag naar de Turkse bakker geweest, hij vroeg of ik er nog 50 cent bij had. Ik verstond "Alles erop?" omdat ze dat normaal gesproken altijd zeggen en ik ze zeer slecht versta. Dus ik zei "Ja alles erop".

    Vervolgens moesten ze heel hard lachen daar achter de bar en ik er maar geen kudt van snappen.
     
    Mooi om te zien zo
     
    Back
    Naar boven