XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag naar de Turkse bakker geweest, hij vroeg of ik er nog 50 cent bij had. Ik verstond "Alles erop?" omdat ze dat normaal gesproken altijd zeggen en ik ze zeer slecht versta. Dus ik zei "Ja alles erop".

    Vervolgens moesten ze heel hard lachen daar achter de bar en ik er maar geen kudt van snappen.

    moet je maar beter inburgeren en turks leren.
     
    Vandaag naar de Turkse bakker geweest, hij vroeg of ik er nog 50 cent bij had. Ik verstond "Alles erop?" omdat ze dat normaal gesproken altijd zeggen en ik ze zeer slecht versta. Dus ik zei "Ja alles erop".

    Vervolgens moesten ze heel hard lachen daar achter de bar en ik er maar geen kudt van snappen.

    Precies hierom zijn Turkse bakkers levensgevaarlijk.
     
    Vandaag naar de Turkse bakker geweest, hij vroeg of ik er nog 50 cent bij had. Ik verstond "Alles erop?" omdat ze dat normaal gesproken altijd zeggen en ik ze zeer slecht versta. Dus ik zei "Ja alles erop".

    Vervolgens moesten ze heel hard lachen daar achter de bar en ik er maar geen kudt van snappen.

    Omdat je geen turk bent.
     
    Grappig joh
    M'n moeder was d'r ook in de sportschool
    K zei was d'r nog een jongen met een zwart groene hardloop schoenen?
    K zei die helpt me een beetje met trainen
    Oh oh ja die is wel gespierd haha

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Vandaag naar de Turkse bakker geweest, hij vroeg of ik er nog 50 cent bij had. Ik verstond "Alles erop?" omdat ze dat normaal gesproken altijd zeggen en ik ze zeer slecht versta. Dus ik zei "Ja alles erop".

    Vervolgens moesten ze heel hard lachen daar achter de bar en ik er maar geen kudt van snappen.

    Whahah ik ken het wel inderdaad.. Heb het ook wel een paar keer gehad.

    Was op het werk, komt er een arabische familie naar mij toe, ze spraken barslecht Nederlands. Verstond er geen reet van.. Dus ik reageerde maar wat met ''Ja.. Jaa''.. Kijken ze mij ineens vreemd aan.. That awkward moment.. Uhhhhh.. ''Ik haal wel even een collega erbij'' :roflol:
     
    Grappig joh
    M'n moeder was d'r ook in de sportschool
    K zei was d'r nog een jongen met een zwart groene hardloop schoenen?
    K zei die helpt me een beetje met trainen
    Oh oh ja die is wel gespierd haha

    46017656.jpg
    de volgende keer gooi je em deze look
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Kwam oud klasgenootje tegen bij dierenarts, episch mooi meisje.

    Even bijgepraat, nummers uitgewisseld voor keer met honden te wandelen.. Lopen we naar parkeer plaats heeft ze een range rover sport supercharged

    Megusta
     
    Kwam oud klasgenootje tegen bij dierenarts, episch mooi meisje.

    Even bijgepraat, nummers uitgewisseld voor keer met honden te wandelen.. Lopen we naar parkeer plaats heeft ze een range rover sport supercharged

    Megusta

    Is vrouwen auto man (srs tegenwoordig)
     
    Is ze al oud genoeg voor een rijbewijs dan?
     
    Kwam oud klasgenootje tegen bij dierenarts, episch mooi meisje.

    Even bijgepraat, nummers uitgewisseld voor keer met honden te wandelen.. Lopen we naar parkeer plaats heeft ze een range rover sport supercharged

    Megusta

    gewoon je eigen hond uitlaten wanneer het zover is.

    ifyouknowwhatimean.jpg
     
    Kwam oud klasgenootje tegen bij dierenarts, episch mooi meisje.

    Even bijgepraat, nummers uitgewisseld voor keer met honden te wandelen.. Lopen we naar parkeer plaats heeft ze een range rover sport supercharged

    Megusta
    Dus ze is fcking lekker, heeft geld zat, en ze geeft jou zomaar haar nummer
    the-best-of-the-skeptical-3rd-world-kid-meme.jpg


    er zouden bellen moeten gaan rinkelen iets is niet goed met haar
     
    Back
    Naar boven