MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb me toch een bootlading karma overgehouden aan dat reltopic
     
    Heb me toch een bootlading karma overgehouden aan dat reltopic

    Ook voor mij een goede karma dag vandaag:

    2e6g6rt.png
     
    Getuigen verhoren binnen gekregen :roflol:

    Officier van justitie zal zich wel in slaap huilen nu iedereen wat anders verteld bij de rechter-commissaris, niemand ergens bij was en niemand zich herinnerd hoe ze überhaupt kwamen bij uitspraken gedaan bij de politie.

    Toch wel bijzonder hoe politie verhoren altijd zo opgeschreven worden dat t de waarheid lijkt terwijl als t hele verhaal naar boven komt bij de RC er niets meer van over blijft.
     
    Heb me toch een bootlading karma overgehouden aan dat reltopic

    Welk reltopic?

    ---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

    Getuigen verhoren binnen gekregen :roflol:

    Officier van justitie zal zich wel in slaap huilen nu iedereen wat anders verteld bij de rechter-commissaris, niemand ergens bij was en niemand zich herinnerd hoe ze überhaupt kwamen bij uitspraken gedaan bij de politie.

    Toch wel bijzonder hoe politie verhoren altijd zo opgeschreven worden dat t de waarheid lijkt terwijl als t hele verhaal naar boven komt bij de RC er niets meer van over blijft.

    Sepotje dus
     
    Welk reltopic?

    ---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------



    Sepotje dus

    Nah hij moet t voorbrengen volgens mij omdat ik in voorlopige hechtenis gezeten heb.

    Al zal hij t sowieso wel voorbrengen want die officier van justitie is een nazi met een persoonlijke vete tegen mij :o
     
    Nah hij moet t voorbrengen volgens mij omdat ik in voorlopige hechtenis gezeten heb.

    Al zal hij t sowieso wel voorbrengen want die officier van justitie is een nazi met een persoonlijke vete tegen mij :o

    Volgens mij zijn er nogal wat mensen met een persoonlijke vete tegen jou of niet? Zal dat niet aan jou liggen ipv aan hun? No offence uiteraard.
     
    Volgens mij zijn er nogal wat mensen met een persoonlijke vete tegen jou of niet? Zal dat niet aan jou liggen ipv aan hun? No offence uiteraard.

    Oh nee, 2 families die beide bevriend zijn met elkaar en dan de politie en officier van justitie.

    Is al vaker dat mensen dat aandragen dat er een patroon is vanwege zo vaak politie contact, totdat je realiseerd dat ik 24 ben, gewoon normaal sociaal ben, met niemand problemen heb en dan zou ik bij 2 meisjes die toevallig ook nog eens goed bevriend zijn compleet ontsporen :roflol:
     
    A gym teacher in Waterbury, Connecticut has been arrested. Police say Meghan Eagan had an illicit relationship with one of her students. The 26-year-old taught at Crosby High School.
    article-0-1B93E03300000578-961_306x423.jpg

    meghan-eagan-photos-1.jpg

    meghan-eagan-photos-7.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=kIfOjkB17BA
     
    Nah hij moet t voorbrengen volgens mij omdat ik in voorlopige hechtenis gezeten heb.

    Al zal hij t sowieso wel voorbrengen want die officier van justitie is een nazi met een persoonlijke vete tegen mij :o

    Waarom zou de OvJ verder willen vervolgen als het bewijsmateriaal van geen kant klopt? Als de kans op een veroordeling te klein is zal die toch gewoon alsnog seponeren?
     
    Waarom zou de OvJ verder willen vervolgen als het bewijsmateriaal van geen kant klopt? Als de kans op een veroordeling te klein is zal die toch gewoon alsnog seponeren?

    Hij zal de meest kleine kans al aanpakken.

    Hij zet zelfs vervolging door terwijl de politie zelf de conclusie trekt dat er geen enkel bewijs is dat er een dreigmailtje verzonden is vanaf mijn computer.
     
    hij heeft wel betere dingen te doen dan zich bezig te houden met een worm.
     
    xxl bestelling binnen

    night protein
    preworkout
    high protein bars

    nooit eerder preworkout gehad, benieuwd of t goed te merken is

    high protein bars zijn gewoon lekker :o
     
    xxl bestelling binnen

    night protein
    preworkout
    high protein bars

    nooit eerder preworkout gehad, benieuwd of t goed te merken is

    high protein bars zijn gewoon lekker :o

    ik zelf merkte alleen de eerste twee x wat van pwo. zou et alleen gebruiken als je moe bent en niet elke dag.
     
    Back
    Naar boven