MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Poker had er bijna voor gezorgd dat ik met BB stopte.
No Thanks. Gains > geld :o
Ga anders tijdelijk PL'en, hoef je niet op je voeding te letten.
 
Poker was leuk in de hype toen er nooba zaten die geld verspeelden. Nu zijn er louter goede spelers over..
 
Poker had er bijna voor gezorgd dat ik met BB stopte.
No Thanks. Gains > geld :o

En sinds je met poker gestopt bent maak je furore in de bb-wereld.

Oh wacht..


Pak die fiches Hoody.
 
Poker was leuk in de hype toen er nooba zaten die geld verspeelden. Nu zijn er louter goede spelers over..

Ik versla de regs nogsteeds:cool:

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

En sinds je met poker gestopt bent maak je furore in de bb-wereld.

Oh wacht..


Pak die fiches Hoody.

Jij hebt ook nooit wat positiefs te melden over me:(:o
 
Dames en heren, zoals jullie kunnen zien heb ik bijna Big T ingehaald op de karmaranking:
,

Big T heeft mij toegezegd om mij SUPER MODERATOR te maken zodra ik meer karma heb dan hij. Jullie weten wat jullie te doen staat!
 
Dames en heren, zoals jullie kunnen zien heb ik bijna Big T ingehaald op de karmaranking:
,

Big T heeft mij toegezegd om mij SUPER MODERATOR te maken zodra ik meer karma heb dan hij. Jullie weten wat jullie te doen staat!

Big T karma geven?
 
2ng4sxt.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Die ziet er wel heel gaaf uit!
 
Uit verveling toch even wat potjes poeker gedaan, ben verrast dat ik na een jaar off nog zo goed speel op deze limieten:roflol:

4 won 2 loss, rond de $400 winst dus.

a0houp.png


Deed het gewoon om te kijken of ik nog in vorm was, ik ga er iig geen gewoonte van maken.
 
Uit verveling toch even wat potjes poeker gedaan, ben verrast dat ik na een jaar off nog zo goed speel op deze limieten:roflol:

4 won 2 loss, rond de $400 winst dus.

a0houp.png


Deed het gewoon om te kijken of ik nog in vorm was, ik ga er iig geen gewoonte van maken.

Gvd nice, wou dat ik het ooit zo ver geschopt had dat ik er goed geld mee verdiende.
 
Uit verveling toch even wat potjes poeker gedaan, ben verrast dat ik na een jaar off nog zo goed speel op deze limieten:roflol:

4 won 2 loss, rond de $400 winst dus.

a0houp.png


Deed het gewoon om te kijken of ik nog in vorm was, ik ga er iig geen gewoonte van maken.

Als je zoveel wint speel je toch gewoon door...
 
Back
Naar boven