Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gvd nice, wou dat ik het ooit zo ver geschopt had dat ik er goed geld mee verdiende.

    Poker ga ik niet oppakken hoor, het is dat mijn pc gisteren het loodje heeft gelegd.
    Dan is dit een mooie bonus.

    ---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

    Als je zoveel wint speel je toch gewoon door...

    Waarom? Ik heb nu genoeg op mijn rekening voor een nieuwe pc.
     
    Uit verveling toch even wat potjes poeker gedaan, ben verrast dat ik na een jaar off nog zo goed speel op deze limieten:roflol:

    4 won 2 loss, rond de $400 winst dus.

    a0houp.png


    Deed het gewoon om te kijken of ik nog in vorm was, ik ga er iig geen gewoonte van maken.

    Stoppen met school/werk en 8000$/maand verdienen
     
    Zie hier logica niet van in maar oke.

    Verwaarloosde familie en fysiek voor wat geld. Veranderde dus in een soort van Angelus/Xyxyzy.
    Om die reden gestopt.
     
    Had ik een half jaar gedaan (Dat weten sommige DBBers nog).

    Was het niet waard.

    Mijn neef is verhuisd naar Mexico om te pokeren. Hij heeft al dik poen verdiend, paar 100k volgens zijn profiel. Staat ook redelijk hoog op de ranglijst

    Lijkt me wel een f*cking hersenloos werkje. Gewoon op autopiloot gaan
     
    Dames en heren, zoals jullie kunnen zien heb ik bijna Big T ingehaald op de karmaranking:
    ,

    Big T heeft mij toegezegd om mij SUPER MODERATOR te maken zodra ik meer karma heb dan hij. Jullie weten wat jullie te doen staat!

    Ik wist niet eens dat je zo'n lijst kon vinden. Ik sta btw op pagina 4, not bad:cool:. Hoe zijn die karma levels verdeeld btw? Bij hoeveel punten wordt je level 3-4-5-6-7?
     
    Mijn neef is verhuisd naar Mexico om te pokeren. Hij heeft al dik poen verdiend, paar 100k volgens zijn profiel. Staat ook redelijk hoog op de ranglijst

    Lijkt me wel een f*cking hersenloos werkje. Gewoon op autopiloot gaan

    Met 1 vs 1 komt er redelijk wat denkwerk bij, maar je veranderd hoe dan ook in een robot die alleen aan $ denkt, walgelijk.
    Heb zelf ook een kennis in mexico die dik verdient, kreeg ook een uitnodiging, maar **** dat familie is belangrijker.
     
    Ik wist niet eens dat je zo'n lijst kon vinden. Ik sta btw op pagina 4, not bad:cool:. Hoe zijn die karma levels verdeeld btw? Bij hoeveel punten wordt je level 3-4-5-6-7?

    Ik sta een plek boven je huehuhue
     
    whoohoo, ik ben de hoogst gerankte vrouw. Pagina 2. Ah yeh
     
    Damn halverwege 1e pagina not good
     
    Karma zal me geen zak schelen maar hoe komen figuren als xyz fag en dergelijke aan zoveel? Daar komt toch echt niks zinnig uit om karma te kunnen geven.
     
    Ik wist niet eens dat je zo'n lijst kon vinden. Ik sta btw op pagina 4, not bad:cool:. Hoe zijn die karma levels verdeeld btw? Bij hoeveel punten wordt je level 3-4-5-6-7?
    Geen idee, weet wel dat je eeuwig bij level 6 blijft hangen.
     
    Karma zal me geen zak schelen maar hoe komen figuren als xyz fag en dergelijke aan zoveel? Daar komt toch echt niks zinnig uit om karma te kunnen geven.

    Ik kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren wanneer ik voor t laatst karma kreeg omdat mijn post zo informatief was.
     
    Back
    Naar boven