Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eindelijk een gym gevonden met een instructeur die benul heeft van deze game g. I'm in heaven now no homo.
     
    Staand kuitheffen
    100X13,5 PR
    Over de hoeveelheid reps zijn de meningen verdeeld, ik volg gewoon het schema.
    Die PR erachter maakt het helemaal schitterend :roflol:
     
    Wait wut, Pleister en Kimmie zijn nu officieel vriendje en vriendinnetje? How cute, gvd.. :roflol:
     
    Wait wut, Pleister en Kimmie zijn nu officieel vriendje en vriendinnetje? How cute, gvd.. :roflol:
    Movie with my boyfriend. Its the movie 'non stop'. And of course XL popcorn, chocolate popcorn, chocolate chips and peanut m&m's. Well I think we are a little bit hungry? So an epic post workout meal!
     
    Movie with my boyfriend. Its the movie 'non stop'. And of course XL popcorn, chocolate popcorn, chocolate chips and peanut m&m's. Well I think we are a little bit hungry? So an epic post workout meal!

    Wie zegt dat dat om Pleister gaat? :o Waarom moet al die shit in het Engels btw, kom je dan slim over of wat? Heb geen Instashit dus weet niet of iedereen zo doet.
     
    Wie zegt dat dat om Pleister gaat? :o Waarom moet al die shit in het Engels btw, kom je dan slim over of wat? Heb geen Instashit dus weet niet of iedereen zo doet.

    hipsters
     
    Wie zegt dat dat om Pleister gaat? :o Waarom moet al die shit in het Engels btw, kom je dan slim over of wat? Heb geen Instashit dus weet niet of iedereen zo doet.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    fittandfree 13 days ago
    @liesmarguillier hij is al 2x naar mij geweest, dit was bij hem. Ken je pleister van dbb?

    trytofeelhappy a day ago
    @fittandfree Geniet ervan meid !!! En is je vriend Pleister, of hou je dat geheim ?

    fittandfree a day ago
    @trytofeelhappy vergeten te antwoorden sorry! Maar is niks geheim, zie je wel in zijn log :)
     
    Haha ik ging er wel van uit dat 't om hem ging, doelde meer op het snelle switchen van partners wat ze kennelijk doet/deed :P
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    fittandfree 13 days ago
    @liesmarguillier hij is al 2x naar mij geweest, dit was bij hem. Ken je pleister van dbb?

    trytofeelhappy a day ago
    @fittandfree Geniet ervan meid !!! En is je vriend Pleister, of hou je dat geheim ?

    fittandfree a day ago
    @trytofeelhappy vergeten te antwoorden sorry! Maar is niks geheim, zie je wel in zijn log :)

    :roflol:
     
    Back
    Naar boven